رقابت های هندبال دانش آموزی کشور به میزبانی یاسوج  ادامه دارد +فیلم

یاسوج- ایرنا- ناظر کل مسابقات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقات هندبال دانش آموزی سراسر کشور به میزبانی شهر یاسوج در سطح خوبی از رقابت ها در حال برگزاری است و این حاصل تلاش شبانه روزی همکاران در مجموعه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد و معاونت تربیت بدنی آن بوده است .

مهدی ابراهیم بای سلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اینک در حال برگزاری سی و نهمین دوره برگزاری قهرمانی کشور در رشته هندبال متوسطه اول پسران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد اولین بار است که میزبانی قهرمانی کشور را به عهده گرفته است حقیقتا از شرایط خوبی برخوردار است.

ناظر کل مسابقات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وضعیت سالن ها، خوابگاه ها، سرویس های حمل و نقل، با تلاش و زحمت بسیار زیادی که آموزش و پرورش این استان، معاونت تربیت بدنی، هیات ورزش دانش آموزی، کشیده اند شرایط مطلوبی برای میزبانی خوب فراهم کرده است.

ابراهیم بای سلامی ابراز کرد: مسابقات دانش آموزان با یک سطح خوب از رقابت ها در حال برگزاری است و در بخش فنی داوران ملی و بین المللی در حال قضاوت رقابت ها هستند.

وی تاکید کرد: تا امروز که روز سوم مسابقات است مشکلی وجود نداشته است و مسابقات به نحو خوبی در حال برگزاری است.

ناظر کل مسابقات ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم استان با این تجربه بتواند میزبانی های دیگری را در سطح مسابقات ملی دختران و پسران باز هم عهده دار شود.

رقابت های ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در ۲ رشته "هندبال" و "طناب زنی" با حضور یک هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور به میزبانی شهر در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شده و تا سوم شهریورماه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha