فرماندار هرسین: رسانه‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار هرسین گفت: وظیفه ما فراهم‌ کردن زمینه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و انتظار داریم رسانه‌ها به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند.

به گزارش ایرنا، «ابوطالب ایتوندی» دوشنبه شب در آیین تجلیل از رسانه های شهرستان هرسین، تعهد به ارزش‌های اخلاقی و اصول حرفه ای را از مهمترین ویژگی‌های خبرنگاران دانست.

وی افزود: دشمنان در یک صف بندی آشکار و با استفاده از ابزار رسانه سعی در دسترسی به اهداف شیطانی و القاء تفکرات پلید خود را بر بشریت دارند.

ایتوندی توضیح داد: در جبهه مقابل ، جامعه رسانه ای ما قرار دارد که برای عدالت ، صلح ، کمال و دفاع از حقوق انسان ها مجاهدت می‌کنند و ما نیز بر این مسلک افتخار می‌کنیم.

وی ابراز داشت: دستاوردهای رسانه باید حیات بخش و امید آفرین باشد و با مجاهدت و حرکت در جبهه تبیین، دستاوردهای انقلاب را آگاهی بخشی کنند.

فرماندار شهرستان هرسین ابراز داشت: انتخابات مهمی در پیش داریم و در این راستا بر اساس تعهدی که اصحاب رسانه دارند باید بیش از بیش و با برنامه‌ ریزی های هدفمند سعی در "مشارکت حداکثری" مردم به منظور حضور در انتخابات را داشته باشند.

فرماندار هرسین اظهار کرد: استعداد های بی نظیر و کم نظیر شهرستان هرسین در حوزه های مختلف نگاه ویژه خبرنگاران را برای شکوفایی و توسعه می طلبد.

فرماندار هرسین: رسانه‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند

خبرنگاران؛ فرماندهان جهاد تبیین و روشنگری هستند

امام جمعه شهرستان هرسین نیز طی سخنانی از خبرنگاران به عنوان فرماندهان جهاد تبیین و روشنگری یاد کرد و روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.

حجت الاسلام «حسن رضایی» ادامه داد: خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند و در قیامت نیز توشه‌ای گرانبها در نامه عمل آنها ثبت می‌شود.

او ادامه داد : صداقت در قلم و گفتار از مهم‌ترین کلید واژه‌هاییست که به خبرنگاران به عنوان معتمدین جامعه عزت می‌بخشد و در صورت عدم وجود صداقت این اعتماد از آنان سلب می‌شود.

حجت الاسلام رضایی بیان داشت: کسب اخبار از منابع موثق بسیار مهم است و هر موضوعی را صرف شنیدن نباید منعکس کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر کلید واژه‌هایی که می‌بایست خبرنگاران به عنوان یک موضوع مهم در نظر داشته باشند کلید واژه امانتداری است و در این راستا باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه هرسین در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: خبرنگاران باید ضمن سرعت عمل حضور در میدان با روحیه انقلابی، عملکرد جهادی و التزام عملی به نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی گام بردارند.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

فرماندار هرسین: رسانه‌ها به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha