فرماندار مهریز یزد: مسئولان با جهاد تبیین خدمات نظام را بازگو کنند

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز یزد گفت: مسئولان در هفته دولت با جهاد تبیین، خدمات نظام و انقلاب اسلامی را صادقانه، شفاف و مستند برای مردم و جوانان بازگو کنند.

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز دوشنبه در آستانه هفته دولت در شورای اداری شهرستان افزود: بیان خدمات مختلف نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی با جهاد تبیین موجب امید آفرینی و اعتماد بخشی است.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته به رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان،در بخش‌های مختلف شهرستان کارهای مهمی انجام شده است ادامه داد: مسئولان باید مردم و جوانان را در جریان اقدامات و عملکردهای مختلف قرار دهند.

این مسئول یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی‌داشت و گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکردها به قاطبه مردم است.

دهقان تاکید کرد: ارتباط صمیمی با آحاد مردم و خبرنگاران و تبیین مسائل و رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات مردم پیگیری شود.

فرماندار مهریز یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامیداشت و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و روحیه انقلابی و کار جهادی را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار مهریز یزد: مسئولان با جهاد تبیین خدمات نظام را بازگو کنند

همچنین مدرس حوزه علمیه قم به اهمیت توجه به جهاد تبیین در ابعاد مختلف توسط آحاد مردم به خصوص مدیران اشاره و آن را مورد تاکید قرار داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی افزود: اگر به توصیه‌های مقام معظم رهبری عنایت شود جهاد تبیین جزو موارد مهم و همیشگی است که روی تحقق آن تاکید شده است.

وی بیان کرد: جهاد تبیین به معنای آن است که مردم و جوانان را درست و دقیق به صورت جدی در جریان کارهای انجام شده در کشور در بخش‌های مختلف قرار دهیم.

همچنین در این جلسه از مدیران مدارس دخترانه و پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا مهریز که حائز رتبه اول و دوم در بین مدارس صدرای کشور شدند تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha