۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85199018
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فناوری اطلاعات در میز خدمت استانداری یزد مورد توجه باشد

یزد-ایرنا- سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: با توجه به تغییر نسل، باید به بهترین شکل ممکن فناوری اطلاعات در استقرار میز خدمت مورد توجه باشد.

به گزارش ایرنا، محمد حسین پارساییان روز دوشنبه در نشست هم اندیشی در خصوص تقویت میز خدمت استانداری یزد و در جمع کارشناسان این حوزه، افزود: میز خدمت در راستای تکریم ارباب رجوع برپا شده و باید اقداماتی انجام شود که با فراهم آوردن همه امکانات بتوان بهترین خدمات را به مردم ارائه داد.

وی ادامه داد: استفاده از فناوری اطلاعات در استقرار میز خدمت باید در اولویت باشد چون با توجه به تغییر نسل، فناوری اطلاعات می تواند بسیاری از معطلی ها را رفع کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت رسانی انجام شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: همچنین افرادی که در میز خدمت مستقر می شوند باید افرادی مطلع و متخصص بوده و دستگاه های اجرایی که بیشترین ارتباط را با مردم دارند باید در مرحله اول به این مهم توجه داشته باشند.

پارساییان اظهارکرد: افزایش رضایت مندی مردم از اهداف استقرار میز خدمت است و باید ارزیابی کارمندان استان توسط ارباب رجوع در دستور کار باشد چراکه این اقدام باعث بالا رفتن کیفیت خدمت به مردم خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: هر گونه تقدیر و تشویق از کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بر اساس میزان رضایت مندی مردم از نحوه خدمات رسانی در آن اداره باشد.

در این نشست پیشنهادات در زمینه بهتر شدن خدمات دهی در میز خدمت استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان یزد ارائه و تصمم‌های لازم اتخاذ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha