۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۴
کد خبر: 85199312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان بوشهر انجام شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: با هدف جلوگیری از تخلفات اقتصادی و نظارت بر نحوه عرضه کالا و خدمات، از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۴۷۱ مورد بازرسی از نحوه عرضه کالا و خدمات واحدهای صنفی شامل فروشگاه‌های مواد غذایی، منسوجات، پوشاک، کیف، کفش، لوازم یدکی خودرو و مصالح ساختمانی در این استان انجام شد.

به گزارش ایرنا، مهدی صفوی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد بازدید انجام شده از واحدهای صنفی ۹۲۹ مورد آن به عنوان متخلف شناسایی شده‌اند.

وی افزود: همچنین یکهزار و ۸۳۳ گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاههای اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف، فرماندهی اماکن عمومی، امنیت اقتصادی فرآجا و بسیج اصناف در استان بوشهر انجام شد که ۳۴۸ مورد آنها متخلف شناسایی شده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همچنین تعداد یکهزار و ۴۷۷ طرح نظارتی شامل عید نوروز، ماه رمضان، مبارزه با قاچاق کالا و غیره در سراسر استان بوشهر انجام شد که تعداد ۲۲۲ مورد متخلف شناسایی و اقدام قانونی لازم در خصوص آنها انجام شد.

وی ادامه داد: در راستای دستورالعمل اجرایی ساماندهی املاک و مستغلات کشور از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد یکهزار و ۶۴۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مشاوران املاک در سراسر استان انجام شد که ۲۲۹ مورد آن بعنوان متخلف منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۱۹ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

صفوی یادآورشد : از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۶۶۴ مورد شکایت مردمی در حوزه اصناف مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته که ۱۶۳ مورد آن به عنوان متخلف شناسایی و منجر به تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مدیرکل صمت استان بوشهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی درحوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ( ۱۲۴) و تارنمای Samt.۱۲۴.ir گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی ، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha