۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 2158
کد خبر: 85199392
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عوامل حفاری غیرمجاز چاه‌های آب کشاورزی در بروجرد دستگیر شدند

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: سه نفر از عوامل حفاری غیر مجاز چاه‌های آب کشاورزی دستگیر و تجهیزات و ماشین آلات حفاری آنها ضبط شد.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ"مهدی مهدوی کیا" روز سه شنبه افزود: در راستای صیانت از منابع آب‌های زیر زمینی و با تحقیقات صورت گرفته پلیسی مبنی بر فعالیت غیرمجاز افرادی در امر حفرچاه غیرمجاز در بخش اشترینان بروجرد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با هماهنگی قضایی به محل اعزام که در این خصوص سه نفر از عاملان حفاری غیرمجاز دستگیر و تجهیزات حفاری آنها از قبیل، یک دستگاه تراکتور رومانی، یک دستگاه حفاری و ۲ دستگاه موتور دیزل توقیف شد.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، بیان کرد با توجه به کمبود آب از همشهریان تقاضا داریم در صورت اطلاع از هرگونه حفاری های غیر مجاز در سطح شهرستان مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

چهار نفر از عاملان انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی بروجرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: چهار نفر از عاملان انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی بروجرد توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "مهدی" افزود: در پی انتشار تصاویر نامتعارف در شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با رصد فضای مجازی صفحات زیادی حاوی تصاویر نامتعارف توسط پلیس فتا حذف شدند، افزود: در این راستا چهار نفر از کاربران که با ایجاد صفحات شخصی با ترفندهای خاص و به منظور جذب مخاطب بیشتر اقدام به انتشار تصاویر نامتعارف می کردند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متهمان عد از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مهدوی کیا افزود: کاربران و مخاطبان کانال ها و گروه ها در شبکه های مجازی اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

۲ سارق تریلی های ترانزیتی در آزاد راه بروجرد به خرم آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۲ سارق تریلی های ترانزیتی در آزاد راه بروجرد به خرم آباد دستگیر و چهار فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ"مهدوی کیا " افزود: در پی وقوع سرقت محموله از تریلی های ترانزیتی به روش بارکنی در آزاد راه این شهرستان، بلافاصله تیم ویژه پلیس آگاهی جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و طی اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه پراید و چندین پلاک سرقتی کشف شد.

سرهنگ مهدوی کیا افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت محموله و مغازه اعتراف و همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از رانندگان خواست، چنانچه به این شیوه و شگرد در محورهای مواصلاتی مورد سرقت قرارگرفته اند به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha