۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۵۹
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85199394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پست خراسان‌شمالی در آستانه اربعین حدود چهار هزار گذرنامه تحویل داد

بجنورد-ایرنا- سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی گفت: این اداره کل از ابتدای تیر امسال تاکنون سه هزار و ۷۲۵ فقره گذرنامه برای متقاضیان سفر معنوی اربعین حسینی در استان تحویل داد.

رامین خرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقدمات و زمینه ارائه خدمات پستی با توجه به استقبال مردم استان به شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین فراهم شد تا در کمترین زمان ممکن گذرنامه‌ها تحویل داده شود.

وی تصریح کرد: پست استان با تمام توان و ظرفیت در خدمت زائران اربعین در توزیع به موقع گذرنامه‌هاست و همکاران ما در مدت زمان باقیمانده تا اربعین حسینی به صورت نذر خدمت مشغول رهسپاری و توزیع گذرنامه‌های مردم خواهند بود.

سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی اضافه کرد: تعداد باجه‌های پاسخگویی در نواحی پستی استان برای پیگیری درخواست گذرنامه افزایش یافت و این باجه‌ها تا ساعت ۱۶ مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین سالار شهیدان(ع) از همه شهروندان خواست در صورت داشتن تقاضای صدور و یا تمدید گذرنامه هر چه سریع تر اقدام کنند.

خرمی تصریح کرد: گذرنامه‌ها در ایام عادی ۲ تا سه روزه توزیع می‌شود ولی در زمان فشار کاری ممکن است این زمان بیشتر شود و به همین سبب درخواست می‌کنیم تا هموطنان در اسرع وقت برای صدور گذرنامه هایشان اقدام کنند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha