۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85199401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اثر مستندساز خوزستانی به جشنواره بین‌المللی فیلم هند راه پیدا کرد

اهواز - ایرنا - رییس انجمن سینمای جوان اهواز از راه‌یابی اثر مستندساز خوزستانی به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه و مستند کرالا هند (IDSFFK) خبر داد.

مهدی کیخایی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فیلم مستند "مریم" ساخته جدید احمد معبودی که پیش از این در جشنواره فیلم کوتاه خوزستان برگزیده شده بود در اولین حضور بین المللی خود به جشنواره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کوتاه و مستند کرالا (IDSFFK) در هند راه یافت.

به گفته رییس انجمن سینمای جوان اهواز این جشنواره ز قدیمی‌ترین و مهمترین جشنواره‌های فیلم آسیا به شمار می‌رود و فیلم‌های بخش بین‌الملل آن غیر رقابتی و شانس حضور در "اسکار" را دارند.

به گزارش ایرنا مستند "مریم" که به تازگی پخش بین‌المللی آن شروع شده در اولین اکران خود در جشنواره فیلم کوتاه خوزستان موفق شد جایزه بهترین فیلم جشنواره و بهترین تحقیق پژوهش را تصاحب کند.

احمد معبودی که از هنر آموختگان انجمن سینمای جوان اهواز است پیش از این با فیلم‌های "من شیخ عبدالصاحب هستم" ، "هفتاد و یک روز" و "ام رضا" برنده چندین جایزه داخلی و خارجی شده بود.

احمد معبودی، تهیه کننده و کارگردان، مهران شکر و عباس جان احمدی، تصویربرداران، عادل کعبی و محمد مهدی شکر، دستیاران تصویر، کوردمان پویش، تدوین و اصلاح رنگ، علیرضا نوذرپور، صدا بردار و صادق حسین، آهنگسازی این کار مستند را برعهده داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha