هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت لرستان پرداخت شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سال گذشته به موسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد این مجموعه پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا دکتر محسن اسدبیگی روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان بیان کرد: ۸۰۰ مرکز و موسسه تشخیصی و درمانی طرف قرار داد بیمه سلامت استان هستند که سال گذشته بابت خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش، هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به آنها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه دهک های یک تا پنج جامعه بصورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند اظهار داشت: اکنون ۹۹۰ هزار نفر از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان تحت پوشش رایگان بیمه سلامت استان قرار گرفته اند و مابقی نیز، هزینه های کمی نسبت به خدمات دریافتی پرداخت می کنند.

وی عنوان کرد: دهک های ۶ تا ۹ نیز مشمول تخفیف های بسیار خوبی جهت دریافت خدمات هستند که نشان می دهد نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات ارزشمندی به ویژه در حوزه درمانی به افراد جامعه ارائه می دهد که این موارد باید در قالب جهاد تبیین بیان شود.

اسدبیگی با بیان اینکه پرداخت تمام مطالبات نیز تقریبا به روز است گفت: سامانه بیمه سلامت کاملا هوشمند و الکترونیکی است و تمام خدمات شهرستان های استان به صورت الکترونیک انجام و در سوابق بیمه شده ها ثبت می شود.

وی ادامه داد: خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی معلولان استان، و به تازگی نیز خدماتی از دندانپزشکی برای افراد تحت پوشش و کودکان زیر چهار سال در تعهد بیمه سلامت قرار گرفته است.

بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت لرستان تحت پوش بیمه سلامت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha