ساخت درمانگاه تخصصی کنگاور با ۴۸۰ میلیارد ریال وارد مرحله اجرایی شد

کرمانشاه ـ ایرنا ـ رییس شبکه بهداشت و درمان کنگاور گفت: ساخت درمانگاه تخصصی کنگاور که از مطالبات جدی شهروندان بود، با اعتبار ۴۸۰ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شد و تا یک هفته آینده پیمانکار آن مشخص می‌شود.

به گزارش ایرنا، «ادریس خالدی» روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان کنگاور اظهار داشت: کلینیک تخصصی بیمارستان شهید دکتر چمران به علت بافت فرسوده آن جهت تخریب و احداث درمانگاه جدید، به مرکز ۱۶ ساعته جنب اداره برق انتقال یافته و ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی عنوان کرد: این درمانگاه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و خرید تجهیزات ۶۰ میلیارد ریالی و با نقشه تیپ درمانگاه بیمارستان معاون صحنه در ۲ طبقه ساخته خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگاور در ادامه از افتتاح مرکز جامع سلامت روستای قارلق بزرگ تا دهه فجر خبر داد و افزود: ساخت این مرکز یکی از نیازهای اسای شرقی ترین نقطه استان کرمانشاه یعنی روستای قارلق بود که با حمایت مسئولان در حال انجام است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگاور در ادامه با بیان اینکه بیمارستان کنگاور با بهره گیری از پرسنل با اخلاق، خدمات را به بهترین نحو ارائه می‌دهد، افزود: در زمینه جراحی ,داخلی ،اطفال و بسیاری از تخصص ها پزشکان متخصص باتجربه ای داریم.

خالدی توضیح داد: این بیمارستان خدماتی چون اُرولوژی ، زنان و زایمان ، جراحی عمومی ، داخلی ، اطفال ، ارتوپدی ، مغز و اعصاب و چشم ارائه می دهد.

وی گفت: شهرستان کنگاور با جمعیت ۸۰ هزار نفری دارای هفت مرکز خدمات جامع سلامت ، ۲۷ خانه بهداشت و پنج پایگاه شهری است.

به گفته وی بیمارستان دکتر چمران شهرستان کنگاور ۵۳ سال قدمت دارد و اگرچه تجهیزات آن به روز رسانی شده اما نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

خالدی اضافه کرد: ساخت مجتمع عالی سلامت و بیمارستان خصوصی در شهرستان کنگاور را در دستور کار داریم.

شهرستان کنگاور با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در شرق کرمانشاه و ورودی این استان غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha