۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی قصرشیرین اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین اعتبار اجرای طرح‌های عمرانی این شهرستان در سال جاری را ۶۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، «محمد نجفی » در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان قصرشیرین در فرمانداری، افزود: این اعتبار از سه محل استانی، توازن و نفت و گاز است که برای احداث و تکمیل طرح های عمرانی قصرشیرین هزینه خواهد شد.

وی اظهار کرد: این اعتبار برای اجرای ۵۰ طرح عمرانی در سرفصل های مختلف در بخش های امور عمومی، کشاورزی، منابع طبیعی، انرژی، توسعه خدمات شهری و روستایی، آب و فاضلاب، کاهش آلودگی هوا، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر، گردشگری، شبکه های برق، شیلات، بهسازی معابر شهری هزینه می‌شود.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه دولت با مشکلات اقتصادی مواجه است، گفت: با وجود محدودیت بودجه، تزریق اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و نیمه تمام در مناطق محروم یک اولویتی که با نگاهی ویژه همیشه دنبال شده است.

نجفی با بیان اینکه اولویت برای تکمیل طرح های نیمه تمام است، ادامه داد: مسئولان دستگاه های اجرایی با توجه به ظرفیت های موجود، باید نسبت به جذب اعتبار برای تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام اهتمام و شتاب عمل بیشتری داشته باشند.

در ادامه پیشنهادات دستگاه های اجرایی برای بودجه سال ۱۴۰۲ قرائت شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha