چهار سایت تلفن همراه اول در محورهای مواصلاتی اربعین راه اندازی شد

سنندج- ایرنا- مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، چهار سایت تلفن همراه اول در محورهای مواصلاتی اربعین در مریوان نصب و راه اندازی شد.

آزاد حکمت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از چهار سایت اجرا شده سه سایت آن در محدوده شهری مریوان و یک سایت دیگر در محدوده روستای "رشه ده" نصب و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۲۶۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است، افزود: این سایت ها مجهز به آخرین تکنولوژی‌های موبایل به منظور بهره مندی مشتریان از خدمات مطلوب سرویس تلفن همراه اول در۲ حوزه DATA و VOICE هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: باتوجه به اینکه در هفته‌های اخیر شاهد ورود مسافران و زائران اربعین به شهر مرزی مریوان هستیم لذا در در راستای برقراری ارتباطی پایدار، بدون اختلال و ارائه خدمات باکیفیت تلفن همراه اول به مشتریان، این پروژه‌ها اجرا شده است.

ارتقای تکنولوژی سایت‌های روستایی تلفن همراه اول

وی در ادامه با اشاره به ارتقای تکنولوژی هشت سایت تلفن همراه در نقاط جاده ای و روستاهای محور اربعین در استان، گفت: براین اساس ارتقای تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه اول در روستاهای تپه خروسه، بزان، تودار ملا، صوفیان، بهرام آباد، اسلام دشت، شن و ماسه، سه راهی بیجار به ۴G نیز انجام شده است.

حکمت افزود: این اقدام امکان بهره‌مندی مشتریان از خدمات و سرویس های تلفن همراه اول با کیفیت بالاتر و پایداری ارتباط را در محدوده مرز باشماق و محورهای مواصلاتی استان به اربعین بیش از پیش فراهم کرده است.

وی همچنین به عملیات نصب و راه اندازی پرتابل همراه اول مخابرات در محدوده مرز باشماق اشاره کرد و ادامه داد: این عملیات در کوتاهترین زمان ممکن اجرا و به پایان رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه این سایت در مجاورت سالن ترانزیت باشماق استقرار یافته است، گفت: نصب و راه‌اندازی پرتابل همراه اول مخابرات، پوشش و تقویت سرویس‌های تلفن همراه را در محدوده مرزباشماق به دنبال دارد.

امسال برای دومین سال متوالی مرز بین المللی باشماق مریوان هم به عنوان یکی از مرزهای تردد زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

مریوان در ۱۰۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد و مرز باشماق هم در ۱۷ کیلومتری غرب مریوان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha