۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85199538
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت شبکه آبرسانی قروه افزایش یافت

۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبر: 85199538
ظرفیت شبکه آبرسانی قروه افزایش یافت

سنندج- ایرنا- مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با هدف تقویت توان آبرسانی در شهر قروه یک حلقه چاه با آبدهی ۹ لیتر در ثانیه و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال وارد مدار بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، محمد فرهاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بهره برداری از این حلقه چاه، میزان آبدهی چاه‌های شهر به ۲۷۰ لیتر در ثانیه رسید.

وی افزود: قروه از جمله شهرهای استان است که کار تامین آب آن از طریق حفر و تجهیز چاه انجام می شود و با توجه به نیاز آبی این شهر، اجرای پروژه های مختلف برای تامین کامل و کافی آب به طور پیوسته و مستمر در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان اضافه کرد: در همین راستا در بخش مرکزی شهر، چاه جدیدی با آبدهی به میزان ۹ لیتر بر ثانیه وارد مدار شد و به این ترتیب میزان آبدهی ۳۴ چاه موجود در شهر به ۲۷۰ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم اقدامات موثری در حوزه تامین آب شهر قروه و روستاهای اطراف انجام شده است که مهمترین آنها بهره برداری از ۲ پروژه تامین آب شهر قروه از طریق چاه دیوزند با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و آبرسانی به شهر مالوجه و روستاهای طوغان و قزلجه کند با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال است.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha