۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85199588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاروکش این حرم حریف است تو را + فیلم

۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85199588
جاروکش این حرم حریف است تو را + فیلم

تهران- ایرنا- میلاد عرفان‌پور با سرودن شعری ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: با اسلحه‌ پُر اینچنین جار نکش؛ جاروکش این حرم حریف است تو را. 

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا عرفان پور با سرودن یک رباعی گفت: ای باده‌ جهل کرده سرمست، تو را؛ جز باد بگو چه مانده در دست، تو را؛ با اسلحه‌ پُر اینچنین جار نکش؛ جاروکش این حرم حریف است تو را.

یک عامل تکفیری عصر یکشنبه ۲۲ مرداد با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد. در این حادثه دو نفر شهید و هشت نفر مجروح یا مصدوم شدند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

فرزاد بادپا، نیروی خدماتی حرم شاهچراغ(ع) درباره این حادثه گفت: آن شب حرم زائرانی زیادی داشت. در زمان تیراندازی ابتدا فکر کردم صدای ترقه است، بیرون آمدم، دیدم زائری زمین افتاده است و خواهر زائری دیگری هم که تیرخورده بود و از پایش خون می‌آمد، بر روی زمین افتاده بود.

وی افزود: فرد تروریست با سلاح کلاشی که در دست داشت، به سمت مردم حمله می‌کرد. من پشت سرش دویدم به او حمله کردم و او را روی زمین انداختم تا زمانی که نیروهای عملیاتی رسیدند. وقتی به فرد تروریست رسیدم، با زانو ضربه‌ای به او زدم و به زمین افتاد. پس از آن دست‌هایش را به پشت آوردم، کلامی حرف نزد. او را در نزدیکی سقاخانه به زمین زدم، عصرها در آن قسمت، فرش پهن می‌کنیم تا زائران استراحت کنند. حدود ۵۰ تا ۶۰ زائر آنجا بودند، فرد تروریست قصد حمله به آنها را داشت ولی وقتی مرا دید، اسلحه را سمت من گرفت، خواست خدا و حضرت بود که به سمت من تیری شلیک نکرد.

بارگاه مطهر شاهچراغ (ع) چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha