۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85199653
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گیلان در رشت گشایش یافت

رشت - ایرنا - نمایشگاه تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی امروز سه‌شنبه با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان در سبزه میدان رشت گشایش یافت.

مسئول حوزه تشکل‌های سلامت درمان و امور نیکوکارانه و از برگزارکنندگان این نمایشگاه گفت: به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی این نمایشگاه در ۱۰ غرفه با مشارکت چهار رسته خدماتی شامل تشکل‌های حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بخش محیط زیست و منابع طبیعی، سلامت درمان و امور نیکوکارانه و تشکل‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی گشایش یافت.

علی‌رضا عزیزی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تبیین چرایی ایجاد سمن‌ها و موسسات مردم نهاد، نقش آنان در جامعه و فعالیت‌های اجتماعی، ارایه عملکرد و اقدامات انجام شده به عنوان حلقه های میانی ارتباط مردم و مسئولان از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: در غرفه تشکل‌های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دستاوردهای مختلف در زمینه صنایع دستی از جمله حصیر بافی، گلدوزی، چوب تراشی، سفالگری و مروارید بافی برای علاقمندان به نمایش و فروش گذاشته شده‌است.

عزیزی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه تشکل‌ها و مشارکت های اجتماعی گیلان به نوعی محصولات سمن‌ها و محور فعالیت آنان برای بازدیدکنندگان عرضه شده‌است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی سال ۹۸ و با اشاره به اینکه ایشان نقش سمن‌ها و تشکل‌ها را به عنوان حلقه میانی ارتباط بسیار با اهمیت بیان کردند، اضافه کرد: این مهم در فعالیت‌های سمن‌ها نمود دارد که با حضور داوطلبان اجتماعی بدون هیچ گونه چشمداشتی در امور مختلف با دستگاه‌های دیگر و ارگان‌های ذیربط مشارکت می‌کنند.

عزیزی با بیان اینکه مسئولان باید قدر مشارکت تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد را بدانند، اظهار کرد: تشکل‌ها نیازها و درخواست‌های مستقیم را بدون واسطه احصا می‌کنند تا برای رفع مشکلات و معضلات اقدام شود.

نمایشگاه تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی گیلان تا ۲۶ مرداد ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

۲۲ تا ۲۹ مردادماه هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نام گرفته‌است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha