۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85199718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ زندانی در زنجان آزاد شدند

۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85199718
۱۱ زندانی در زنجان آزاد شدند

زنجان - ایرنا -۱۱ زندانی روز سه شنبه در بازدید حجت الاسلام و المسلمین علی فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان از زندان مرکزی این شهر آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس کل دادگستری استان امروز با حضور در زندان مرکزی زنجان، ضمن بازدید از بخشهای مختلف زندان با زندانیان به صورت چهره به چهره ملاقات کرد.

در این بازدید، ۱۲۳ نفر از زندانیان از ارفاقات قانونی اعم از مرخصی پایان محکومیت و آزادی مشروط بهره مند و ۱۱ نفر از آنها از زندان آزاد شدند.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی در این بازدید که دادستان مرکز استان، مدیرکل زندانهای استان و قاضی ناظر زندان نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر از اقدامات مسئولان اداره زندانها و زندان مرکزی، اضافه کرد: توجه به امور زندان و مشکلات زندانیان از برنامه های مستمر اداره زندانها و قضات رسیدگی کننده به پرونده زندانیان است.

رئیس کل دادگستری استان بر انتقال زندان زنجان به خارج از شهر که از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است، تأکید کرد و گفت: فرایند انتقال زندان زنجان به بیرون از شهر باید تسریع شود که دادگستری استان نیز پیگیری و مساعدت‌های لازم را انجام خواهد داد.

این مسوول اظهار داشت:حضور مسئولان قضایی و قضات استان در زندان، شنیدن مشکلات زندانیان و بررسی و پالایش پرونده زندانیان در کاهش جمعیت کیفری زندانها موثر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha