۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85199852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار بازارچه عرضه مستقیم کالا در زنجان ایجاد می‌شود

زنجان - ایرنا - شهردار زنجان گفت:چهار بازارچه عرضه مستقیم کالا به منظور ارایه محصولات با قیمت مصوب و به روز در نقاط مختلف شهر ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فیروزفر روز سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان، افزود: یکی از کارهای ماندگار شورا و شهرداری احداث همین بازارچه‌های میوه و تره بار است که به نوعی مشارکت در تنظیم بازار محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه این بازارچه‌ها با تعیین زمین‌های در نظر گرفته شده در مدت ۱۰۰ روز ساخته خواهد شد، اضافه کرد: پس از آغاز به کار این بازارچه‌ها قرار است نرم افزاری طراحی شود که به صورت روزانه نرخ‌های مصوب و عرضه محصولات را در اختیار شهروندان قرار دهد.
فیروزفر با اشاره به اقدامات شهرداری در ساماندهی مناطق شهری، افزود: یکی از کارهای متفاوت شهرداری ورود به ساماندهی کوی نانوایان بود که برخی از معضلات آن حل و فصل شد.
وی با بیان اینکه عمل نکردن شرکت‌های تعاونی به تعهدات خود، علت ورود شهرداری در این شهرک بود، اضافه کرد: متاسفانه گاهی این شرکت‌ها به نحوی کار کرده اند که شهرداری مجبور می شود پروژه‌های ناقص را تحویل بگیرد و همین امر سبب بسیاری از مشکلات می شود.
فیروزفر با اشاره به زیرسازی یک معبر در کوی خرداد شهرک نانوایان و انجام آسفالت ریزی در این منطقه، بیان کرد: خوشبختانه کاستی‌های این منطقه رفع شده و همین امر رضایت شهروندان را در پی داشته است.
شهردار زنجان همچنین گزارشی از اجرای نهضت آسفالت در شهر ارائه کرد و گفت: در این باره هجمه علیه شهرداری زیاد بود و عده‌ای تلاش کردند که این طرح اجرا نشود، اما موفق نشدند.
وی تصریح کرد: تا امروز ما بیشتر از سال قبل آسفالت‌ریزی را انجام داده‌ایم و در حال حاضر سه گروه مکانیزه سازمان عمران و شهرسازی در مناطق مختلف برای آسفالت‌ریزی حضور دارند.
این مسوول با بیان اینکه لکه‌گیری‌ها و ترمیم حفاری‌ها در سطح شهر نیز موفق بوده است، اضافه کرد: روزانه حداقل ۳۰۰ تن آسفالت‌ریزی در این راستا در سطح شهر انجام می‌شود و امیدواریم امسال مشکلات به وجود آمده از ۱۰ سال قبل را حل و فصل کنیم.
شهردار زنجان درباره آخرین روند ساخت پارکینگ طبقاتی سعدی نیز گفت: امیدواریم با تامین اعتبار این پارکینگ طی یک ماه آینده افتتاح و به بهره برداری برسد.
خرید خدمات مشاور فاز دوم مکانیزاسیون آبیاری پارک‌های سطح شهر زنجان، حل مسائل مشترک بین شهرداری و کوی نانوایان و تصویب اختصاص یک هزار متر زمین در این شهرک برای احداث زمین با کاربری ورزشی جنب زمین‌های تجاری شهرداری در این محل از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه شورای شهر امروز بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha