امام جمعه ساری: کشور در مظلومیت رسانه‌ای قرار دارد +‌فیلم

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هجمه های رسانه ای کنونی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت که در برهه زمان کنونی کشور در مظلومیت رسانه ای قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ‌آیت الله محمد باقر محمدی لائینی روز سه‌شنبه در نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن قدردانی از فعالیت جهاد تبیینی خبرنگاران افزود: خبرنگاران در جنگ بزرگ رسانه ای سربازان مدافع میدان هستند و توقع داریم در این میدان آنان با صداقت فعالیت کنند.
وی ادامه داد :‌ در امر خبر و خبررسانی اصحاب رسانه مسوولیت دارند که پیام رسان و پیام آور باشند تا ضمن اطلاع رسانی درباره پیام خدمت مسوولان به مردم، ‌مطالبات جامعه را نیز به مسوولان انتقال دهند.

امام جمعه ساری: کشور در مظلومیت رسانه‌ای قرار دارد +‌فیلم
امام جمعه ساری از اصحاب رسانه خواست تا ضعف‌ها و قوت‌های مسوولان را در میدان کار و فعالیت ببینند و به مردم اطلاع رسانی کنند و گفت:‌ خبرنگاران بدانند کار مسوولان را فقط پشت میز نبینند چرا که آنها علاوه بر میز کار اداری‌ و با حضور در میدان کار و فعالیت میز خدمت را در عرصه کار دارند.
وی از اصحاب رسانه خواست تا صادقانه و واقع بینانه جمعبندی عملکرد میدانی فعالیت مسوولان را به مردم برسانند و به عنوان خبرنگار کف میدان واقعیت را بیان کنند.

آیت الله لائینی اظهار داشت:‌ تریبون نماز جمعه تریبون آزاد برای بیان مطالب است و سعی کردیم در هر دولت قوت و ضعف ها را منصفانه و بدور از گرایش های حزبی بیان کنیم و برای همه صداها گوش شنوا باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: خبرنگاران انصاف و وجدان را رعایت کنید و خدمات و ضعف دولتمردان را توامان ببینید.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: ما شاهد انتشار ۶۰۰ خبر در یک سال گذشته از مجموعه فعالیت‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در برخی از خبرگزاری ها هستیم که از تلاش های این عزیران قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه باید همیشه مقید به نماز اول وقت باشیم و عنوان کرد: به امید خدا نوید ظهور امام زمان (عج) به خبر ظهور منتهی شود.

در این آیین تعدادی از مدیران رسانه های مازندران مشکلات و مسائل خبرنگاران را بیان کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha