مشکلات ۶ واحد گردشگری و تولیدی کرمانشاه در ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی شد
عکس آرشیوی است

کرمانشاه- ایرنا- مشکل ۶ واحد تولیدی مجتمع گردشگری و تفریحی مرادی، واحد گلخانه‌ای شرفی، طرح گوسفند داشتی ۱۰۰ راسی، مرکز معاینه فنی جوانرود، کارخانه آرد آسیاب باختر باران و شرکت ۸۷۳ مرغ تخم گذار در ستاد اقتصادی مقاومتی دادگستری کرمانشاه بررسی و برای رفع مشکل آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش ایرنا، نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه با رویکرد کمک به واحدهای تولیدی اشتغال زا و رفع مشکلات قضایی آنها به ریاست «شهرام کرمی» رییس کل دادگستری استان روز سه‌شنبه برگزار شد.

کرمی، در این نشست با اشاره به رویکرد ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: این ستاد بر آن است از واحدهای تولیدی اشتغال زا که مشکل قضایی دارند، رفع مشکل کند.

وی اظهار کرد: در درجه اول افراد باید به ستاد تسهیل استان مراجعه کنند و چنانچه در آنجا مصوبه‌ای تصویب شود اصل بر انجام آن است چرا که ستاد تسهیل براساس قانون تشکیل شده است و دیگر نیازی به حضور افراد در ستاد اقتصاد مقاومتی نیست.

رییس کل دادگستری کرمانشاه خاطرنشان کرد: به منظور مطرح شدن موارد واقعی که باید در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح شوند، کمیته کارشناسی تشکیل شده است تا پیش از جلسه ستاد موضوعات را به دقت بررسی کنند و تنها موارد مرتبط را در نشست ستاد مطرح نمایند.

وی با تاکید بر این نکته که در این ستاد پرونده تولید کننده ای مطرح می‌شود که واقعا تولید کننده باشد و به ایجاد اشتغال کمک کند یادآور شد: ما مشکلاتی را در این ستاد بررسی می کنیم که با مسایل قضایی مرتبط باشد.

به گزارش ایرنا، در طول یک سال گذشته در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، مشکلات و موانع فعالیت ۶۴ واحد تولیدی در استان رفع شده است.

در طول یکسال گذشته با تشکیل ۲۴ جلسه اقتصاد مقاومتی در استان مشکلات و موانع موجود بر سر راه فعالیت ۱۰۴ واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسات ۱۱۳ مصوبه در زمینه های مختلف برای تداوم فعالیت واحدهای اقتصادی مشکل دار استان کرمانشاه به تصویب اعضای جلسه رسید.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشغالزایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha