۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85199927
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین سلامت دزفول برای ساخت چهار پایگاه اورژانس اعلام آمادگی کردند

دزفول-ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان دزفول با بیان اینکه ساخت ۲ پایگاه اورژانس توسط خیرین سلامت دزفول در حال انجام است، گفت: خیرین سلامت این شهرستان همچنین برای ساخت چهار پایگاه اورژانس دیگر اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا کاظم اردو روز سه شنبه با حضور در دفتر ایرنا در دزفول و گرامیداشت روز خبرنگار افزود: ساخت ۹ پایگاه اورژانس در سطح شهرستان دزفول نیاز است که خیرین سلامت آماده ساخت چهار پایگاه هستند و در صورت همکاری شهرداری، سایر پایگاه‌ها نیز به همت خیرین ساخته خواهند شد.

وی افزود: اگر زمین موردنیاز توسط شهرداری تامین شود خیرین سلامت دزفول آمادگی دارند بقیه پایگاه‌های اورژانس موردنیاز را نیز بسازند تا مشکل کمبود پایگاه اورژانس در این شهرستان مرتفع شود.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول با بیان اینکه زمین‌هایی برای ساخت چهار پایگاه اورژانس در این شهرستان درنظر گرفته شده است، بیان کرد: برای ساخت هر پایگاه اورژانس ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است علاوه بر آن هزینه تامین زمین و تجهیزات نیز باید پرداخت شود.
وی با بیان اینکه خیرین سلامت این شهرستان همچنین آمادگی ساخت ۲ پایگاه بهداشتی را نیز دارند، افزود: تمام اقدامات از جمله تامین زمین، نقشه، پیمانکار و نظارت توسط مجمع خیرین سلامت انجام می‌شود.
اردو گفت: طی سال‌های گذشته، پنج پایگاه اورژانس توسط خیرین دزفول ساخته شده و ۲ پایگاه دیگر نیز در حال ساخت است که امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری به مرحله بهره برداری برسند.
وی با بیان اینکه ساخت این پایگاه‌ها با ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است، افزود: پایگاه اورژانس دژپل زیرپل قدیم و پایگاه اورژانس دیگری در جاده شهر حمزه در حال ساخت است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول با بیان اینکه تاکنون ۲۶ طرح بهداشتی توسط خیرین سلامت دزفول ساخته شده است، بیان کرد: اقدامات فراوانی در دوران کرونا توسط خیرین سلامت انجام شد علاوه بر آن، ساختمان‌های متعددی توسط خیرین سلامت ساخته و تحویل دانشگاه شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران ایرنا بابت تهیه و انتشار اخبار موثق با رعایت انصاف و امانت افزود: ترویج خبرهای مربوط به خیرین موجب تشویق دیگران برای انجام کار خیر می‌شود.

اردو با بیان اینکه همزمان با راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، مجمع خیرین سلامت دزفول نیز اعلام موجودیت کرد، گفت: مجمع خیرین سلامت بازوی مردمی وزارت بهداشت و رابط خیرین و دانشگاه‌های علوم پزشکی است.

شهرستان دزفول با ۱۴۵ نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس، ۱۴ پایگاه زمینی، یک پایگاه هوایی و یک اتوبوس آمبولانس دارد.

اکنون از ۳۲ آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، چهار آمبولانس اسقاطی و برخی تصادفی و یا با هزینه بالا تعمیر و استفاده می‌شوند در واقع در حال حاضر ۱۶ آمبولانس عملیاتی در دزفول وجود دارد.
نیکوکاران دزفول در حوزه‌های مختلف مدرسه سازی، سلامت، امنیت، میراث فرهنگی، کتابخوانی و دیگر حوزه‌ها در سطح کشور پیشتاز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha