۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85199981
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۶ نفر در روستاهای ابهر و خدابنده رایگان معاینه شدند

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۱۶ نفر از اهالی روستاهای "گل مکان، رباط، رحمت آباد و پرچین" شهرستان خدابنده و ابهر به صورت رایگان معاینه شدند.

حکمت الله هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: معاینه رایگان جزو وظایف حمایتی هلال احمر است که با همکاری خیرین انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: همه پزشکان، پرستاران و مسئولان فنی که در این طرح حضور دارند و به مراجع کنندگان خدمات می دهند کاملا داوطلبانه و با هدف محرومیت زدایی وارد این عرصه شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امیدواریم با همکاری و حضور پزشکان داوطلب هلال احمر در مناطق محروم و دورافتاده در ارتقای سلامت و بهداشت این مناطق سهیم باشیم.
هاشمی ادامه داد: امروز ارائه خدمات رایگان درمانی توسط پزشکان و متخصصان در طرح کاروان سلامت روستای گل مکان موجب استقبال اهالی این روستا و روستاهای اطراف شده که این مهم ارزشمند است.
وی با بیان اینکه ارائه این خدمات در مناطق محروم ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات درمانی رایگان را در قالب پنج طرح کاروان سلامت در مناطق کم برخوردار استان زنجان ارائه داده ایم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه معاینه رایگان ۱۱۶ نفر از اهالی روستاهای ذکر شده با هزینه ۹۵۰ میلیون ریالی انجام شد، گفت: قیمت تمام شده اجرای این طرح ها بسیار بالاست که از محل کمک های خیرین و اعتبارات داخلی هلال احمر پرداخت می شود.
وی اظهارداشت: این تیم کاروان سلامت شامل پزشک عمومی، متخصص، زنان و زایمان، دندانپزشکی، آزمایش های پزشکی، تزریقات، مشاوره و ارائه آموزش برای مراجعه کنندگان بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در کنار ارائه این خدمات، تیم سحر واحد جوانان هلال احمر نیز اقدام به برگزاری مسابقه، ترسیم نقاشی توسط کودکان و دانش آموزان روستا، بازی های فکری، در قالب طرح شوق رویش برای غنی سازی اوقات فراغت کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha