روزانه سه هزار تن عملیات آسفالت‌ریزی در جاده‌های استان اردبیل انجام می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: روزانه سه هزار تن عملیات آسفالت‌ریزی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در راه‌های ارتباطی این استان انجام می‌شود.

محبوب حیدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تامین اعتبارات لازم برای تکمیل بزرگراه‌های استان افزود: از بابت توسعه بزرگراه‌های استان هفت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال به پیمانکاران در طرح‌های متعدد بدهکار هستیم.

وی اظهار کرد: طرح‌های توسعه بزرگراهی در اردبیل در مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی استان با سرعت در حال اجرا است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۷۵ کیلومتر بزرگراه در استان افتتاح شود.

حیدری با اشاره به تکمیل و راه‌اندازی بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر افزود: این طرح با سرعت مضاعف مراحل تکمیل خود را سپری می‌کند و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مسیر به روی خودروها گشوده شود.

وی درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان ادامه داد: ساخت ۲۷ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی در استان در مرحله اول هدف‌گذاری شده و تلاش بر این است تا روند پیشرفت آن از مرحله واگذاری زمین تا اجرا و تحویل به متقاضیان تسریع شود.

حیدری با بیان اینکه در یک هفته گذشته عملیات فونداسیون ۲ هزار واحد مسکن در استان شروع شده ، گفت: زمین مورد نیاز برای احداث مسکن در تمام شهرها تامین شده و هیچ طرح بلاتکلیفی در حوزه مسکن وجود ندارد.

وی همچنین به تکمیل ۳۵۰ واحد مسکن در استان اشاره کرد و افزود: تمام این واحدها با کیفیت مناسب و رعایت اصول مهندسی احداث شده است.

به گزارش ایرنا، طرح نهضت ملی مسکن، از سوی دولت و با هدف خانه‌دار کردن اقشار جامعه در سال جاری ارائه گردیده و هدف نهایی آن ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال آینده در کشور است.

بر اساس این گزارش سقف تسهیلات مسکن براساس مناطق مختلف شهری و روستایی اعلام شده و قرار بر این است که تسهیلات این پروژه بر اساس قیمت تمام شده مسکن در مناطق مختلف تعیین شود.

سقف وام نهضت ملی مسکن در اردبیل۳۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha