بخشدار کهریزک: آرادکوه اگر بسته شود، هشت هراز تُن زباله تهران کجا برود؟

شهرری- ایرنا- بخشدار کهریزک با بیان اینکه مجموعه آرادکوه مشکلی ندارد، اعلام کرد: اگر فردا بگوییم که با چند نیوجرسی جلوی آرادکوه را ببندند ۸ هزار تُن زباله تهران باید کجا برود؟ باید مساله را حل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی بادلی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران توضیح داد: آرادکوه هیچ مشکلی ندارد و اگر فردا بگوییم که با چند نیوجرسی جلوی آرادکوه را بگیرند هشت هزار تن زباله تهران باید کجا برود؟ باید مساله را حل کنیم.

وی افزود: گروه دانش بنیانی در ایران داریم که با بال مگس فراورده ای اختراع کرده که بوی زباله را از بین می برد؛ ما این گروه را برای کمک آورده ایم.

بادلی خطاب تصریح کرد: بپذیرید که بعضی چیزها در اختیار ما نیست اما با مجموعه آرادکوه و حتی بهشت زهرا(س) جلسات مختلفی داشتیم و کارهایی در حال انجام است؛ برخی موضوعات ملی است.

بخشدار کهریزک گفت: به راننده کامیون و حمل کننده شیرابه نقشه حمل داده شده است اما تا چند وقت می توانیم راننده را جریمه کنیم.

وی افزود: گذر زمان و به مرور زمان باید مشکلات حل می شود و باید در این مورد هم فرصت داد؛ آب فلان منطقه قطع است اما مجبوریم برای تامین آب شرب شبکه را مدیریت کنیم.

بادلی گفت: به طور مثال حق نداریم به اتباع خانه بفروشیم اما برخی به نام یک نفر دیگر می زنند؛ بعد طرف فوت می کند و دستگاه قضایی درگیر می شود.

وی همچنین افزود: چند رونمایی و افتتاح در هفته دولت خواهیم داشت که از طریق فرمانداری ری اطلاع رسانی می شود.

بادلی گفت: خبرنگار امانتدار است و باید این امانت را حفظ کند؛ اگر نقاط ضعفی داریم کمک کنید که رفع شود.

وی ادامه داد: نقد منصفانه را با کمال احترام می‌پذیرم اما مسئول اجرایی بودن سخت و در عین حال خدمت به مردم شیرین است.

بادلی گفت: تضعیف نظام و مسئولان بر همه ممنوع است و امید آفرینی کلید واژه ای است که رهبر معظم انقلاب برآن تاکید دارند و باید به آن عمل کرد؛ الان به گفته رهبری در پیچ تاریخی هستیم و دولت انقلابی تمام سعی خود را می کند اما خب ضعف هایی هم هست که انشاءالله رفع می شود.

حجت الاسلام استیری امام‌جمعه باقرشهر و کهریزک هم در این باره گفت: آرادکوه یکی از معضلات ما است و من هم این موضوع را در خطبه های نماز جمعه مطرح کردم؛ زمانی که استاندار تهران به نماز جمعه آمدند بازهم آرادکوه را عنوان کردم.

وی افزود: چندی پیش میهمان رییس مجلس بودیم و چند مطلب را از جمله مشکل آرادکوه را مطرح کردم دیگر وقت آقایان است که کمر همت ببندند و کار کنند؛ چندی پیش هم نشستی در آرادکوه داشتیم و باید این مشکلات با درایت استاندارتهران، فرماندار ری و بخشدار کهریزک حل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha