تراکتور - پرسپولیس؛ پیکار بزرگ قرمزها در حضور نمایندگان ای.اف.سی

تبریز- ایرنا- تیم تراکتور تبریز فردا تلاش برای کسب نخستین برد خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دیدار پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی می‌رود و در واقع پیکار بزرگ قرمزها در حضور نمایندگان ای اف سی در تبریز برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس فردا چهارشنبه با انجام پنج دیدار پیگیری می‌شود که در بازی بزرگ هفته، از ساعت ۱۸.۴۵ دو تیم تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.
این دیدار مصاف ۲ تیم مدعی و قدر لیگ است و با توجه به بار فنی و عملکرد آنها در فصل گذشته، می توان پیش‌بینی کرد که پیکار عصر فردای تبریز یکی از بازی‌های جذاب و دیدنی لیگ امسال باشد.
تراکتور که در هفته نخست شکست بدی را در اصفهان تجربه کرد، فردا این فرصت را دارد تا با شکست پرسپولیس، با فراموشی باخت برابر سپاهان، یکی از رقبای سرسخت خود در مسیر قهرمانی را پشت سر بگذارد.
شاگردان خمز که در غیاب صفا هادی گام در زمین مسابقه خواهند گذاشت، در دیدار برابر پرسپولیس از حضور هواداران پرشمار و پرشور خود بهره‌مند خواهند بود، موضوعی که پاکو خمز در نشست خبری قبل از بازی به آن اشاره کرد و هواداران را سلاح این تیم در بازی های خانگی دانست.
در سوی مقابل اما پرسپولیس تیمی است که فصل قبل قهرمان لیگ و جام حذفی شده و امسال برای دفاع از عنوان خود گام در تورنمنت ۳۰ هفته‌ای لیگ برتر گذاشته است، قرمزهای تهران هفته اول را با بردی اقتصادی پست سر گذاشتند تا نخستین سه امتیاز خود را در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برابر آلومینیوم اراک دشت کنند.
یحیی گل‌محمدی که سابقه هدایت تراکتور را در کارنامه دارد، خوب می‌داند که بازی در تبریز برابر تراکتور آن‌هم با حضور هواداران، سختی کارش را چند برابر می‌کند با این حال او تیمش را با تمام قوا به میدان می‌فرستد تا از اعتبار خود و پرسپولیس دفاع کند.

مجوز حضور ۵۰ هزار هوادار تراکتور در بازی فردا صادر شد

بنابر اعلام سعید مظفری زاده سرپرست تیم تراکتور، مجوز حضور ۵۰ هزار هوادار تراکتور در بازی فردا صادر شده و هواداران این تیم می‌توانند تا ساعت ۸ صبح روز بازی، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند، همچنین قرار است پنج هزار بلیت برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شود.
پیش از این بازی، باشگاه تراکتور در اطلاعیه ای از هواداران خود درخواست کرده که با توجه به حضور نمایندگان ای اف سی در ورزشگاه و گزارش آنها، به منظور از دست نرفتن شانس میزبانی در مسابقات آسیایی و نشان دادن فرهنگ غنی تبریز و آذربایجان، مسابقه را در نهایت آرامش دنبال کرده و پرتاب هرگونه اشیا، استفاده از لیزر و هر ناهنجاری که میزبانی تراکتور در آسیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد، خودداری کنند.
دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۸:۴۶ فردا چهارشنبه ۲۵ مرداد در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha