فینالیست های مسابقات هندبال دانش آموزی کشور مشخص شدند

یاسوج- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهارمین روز مسابقات هندبال دانش آموزی سراسر کشور به میزبانی شهر یاسوج بازی نیمه نهایی برگزار شد.

فرشید کرمی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بازی های نیمه نهایی روز چهارم تیم کهگیلویه و بویراحمد با نتیجه ۳۱_۱۷ بر تیم خراسان رضوی و تیم اصفهان با نتیجه ۲۰_۱۸بر تیم قزوین به پیروزی رسیدند و به فینال مسابقات راه پیدا کردند.

وی افزود: تیم های هندبال خراسان رضوی و قزوین به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

گفتی است که فینال مسابقات هندبال کشور فردا ۲۵ مرداد ماه ساعت ۹ صبح به صورت پخش زنده تلویزیونی از شبکه دنا و سایر شبکه های سراسری برگزار خواهد شد .

رقابت های ورزش دانش آموزی در ۲ رشته هندبال و طناب زنی برای نخستین مرتبه در تاریخ آموزش و پرورش این استان از ۲۱ مردادماه جاری به میزبانی شهر یاسوج آغاز شده است.

۱۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران) تا سوم شهریور ماه میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

به گفته معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، برای برگزاری باشکوه این مسابقات همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha