۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۰۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85200328
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویسی: بیش از ۹۰ درصد بازیکنان تیم نفت آبادان، بومی هستند

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم نفت آبادان گفت: بر اساس بودجه باشگاه سه بازیکن عراقی و یک بازیکن غیربومی جذب کردیم اما بیش از ۹۰ درصد تیم ما بازیکنان بومی هستند.

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی سه‌شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: بازی بین تیم های خوزستانی همواره سرشار از استرس و جذابیت است و از آنجا که هر ۲ تیم بازی اول خود را واگذار کرده بودند فردا به دنبال برد هستند.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نتیجه بازی هفته گذشته را جبران کنیم افزود: هر ۲ تیم به خوبی نسبت به هم شناخت دارند اما چون به لحاظ روانی در شرایط خوبی نیستند قطعا شاهد یک بازی پراسترس خواهیم بود و هر تیمی که تمرکز بهتری داشت، برنده بازی است.

سرمربی نفت آبادان گفت: پیش از شروع مسابقات و در همان ابتدا به مسئولان باشگاه گفتم بودجه‌ای به ما بدهید تا تیم را برای نیمه‌ بالایی جدول ببندیم و حتی به دنبال کسب سهمیه آسیایی‌ باشیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم و همان بودجه هر ساله را به ما دادند.

وی با اشاره به اینکه با تمام وجود برای شاد کردن مردم آبادان تلاش می کنیم افزود: نمی‌خواهیم همانند فصل قبل جشن ماندن در لیگ را بگیریم و مردم آبادان اذیت شوند.

ویسی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در تیمش گفت: یکی از کارهای من رصد بازیکنان جوان و مستعد است و هر جا که می‌روم ابتدا بازیکنان زیر ۲۳ سال را انتخاب می‌کنم. از آنجا که خوزستان معدن استعدادهای درخشان است این کار را در نفت آبادان انجام دادیم.

وی با اشاره به بودجه اندک باشگاه نفت آبادان افزود: با بودجه‌ای که در اختیار داریم حتی نمی‌توان بازیکن معمولی را حفظ کنیم. ما نهایت استفاده را از بازیکنانمان خواهیم کرد تا مردم لذت ببرند.

دیدار تیم های فولاد و نفت آبادان از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه در اهواز برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha