۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۰۵
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85200359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اوزونیدیس:خوب نبودیم اما یک امتیاز گرفتیم/ حضور قلعه‌نویی به ما استرس نداد

تهران- ایرنا- سرمربی یونانی گل‌گهر سیرجان به انتقاد از شاگردانش پس از تساوی برابر پیکان در هفته دوم لیگ برتر پرداخت.

به گزارش ایرنا، مارینوس اوزونیدیس سرمربی گل‌گهر سیرجان پس از تساوی شاگردانش برابر پیکان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به پیکان تبریک می‌گویم، این تیم در این بازی بهتر و خیلی محکم‌تر بازی کرد.

اوزونیدیس افزود: آنها بیشتر از ما برای بردن تلاش کردند و خیلی از بازیکنان ما امروز خوب نبودند. با توجه به عملکردمان نتیجه بدی را به دست نیاوردیم. هفته قبل با فولاد در سیرجان بازی کردیم و باید پیشرفت کنیم. در بازی امشب به حریف در طول بازی اعتماد به نفس دادیم که بازی برایشان کار را راحت‌تر کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات این تیم در چند روز اخیر، تصریح کرد: در این چند روز مشکلاتی داشتیم اما باید در طول بازی مثبت و جنگنده باشیم که امروز اینطور نبود. هر چند خوب بازی نکردیم اما یک امتیاز گرفتیم و زمان کمی تا بازی آینده داریم و باید آماده این مسابقه شویم.

سرمربی یونانی گل‌گهر در مورد اینکه آیا حضور سرمربی تیم ملی در استادیوم باعث استرس بازیکنان شما شد تا برخلاف بازی با فولاد روان بازی نکنید، تاکید کرد: در بازی امروز بد بودیم اما دلیل نمی‌شود که بازیکنان ما بد باشند. بازیکنان خوبی داریم اما از عملکردشان امروز راضی نیستم. حضور سرمربی تیم ملی تاثیر در نتیجه تاثیر نداشت و به بازیکنان ما استرس نداد.

وی در مورد کیفیت چمن استادیوم‌ها هم، اظهار داشت: در این مورد دیگر حرفی نمی‌زنم اما باید زمین‌های بهتری برای مسابقه آماده شود.

اوزونیدیس در پایان درباره نقل‌وانتقالات این تیم گفت: الان جمع ما همین است و باید با همین تیم کار کنیم. البته می‌دانیم که به یکی دو بازیکن نیاز داریم. ۳-۲ بازیکن ما مثل تیکدری و برزای هنوز آماده نیستند. در طول بازی به آن‌ها زمان می‌دهیم. کیفیت‌شان را می‌دانیم و این بازی صددرصدی آنها نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha