مصوبه‌های سفر رئیس جمهور در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر محقق شد

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی و همکاری مجموعه مدیریتی استان مصوبه‌های دور نخست سفر رئیس جمهور به این استان در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر محقق شد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز چهارشنبه در نشست با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: با بهره برداری بخشی از این پروژه‌ها در سالجاری، مردم از شیرینی این خدمات برخوردار می‌شوند.

وی افزود: بخشی از اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم جزو مطالبات دیرینه مردم بوده که احداث پل جایگزین روستای درودگاه دشتستان، پل سیدرضا گناوه، ایمن سازی پیچ های جاشک و میدان گازی در کنگان و شروع روکش محورهای شریانی از آن جمله است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های این اداره کل در آستانه پیاده‌روی اربعین حسینی، تصریح کرد: همه ظرفیت‌های ناوگان جاده‌ای برای سفر ایمن عاشقان اباعبدالله حسین (ع) بکار گرفته شده و تلاش می‌شود امسال بهترین خدمات به زائران ارائه داده شود.

وی افزود: این اداره کل بیش از ۷۲ خدمت به مردم ارائه می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از دستگاه‌های برتر در دولت سیزدهم است.

حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: رویکرد دولت مردمی ایران قوی خدمت بی منت به جامعه است و در این زمینه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جزو دستگاه‌های شاخص به شمار می‌رود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت تاکید کرد: این هفته فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بیان عملکرد دستگاههای اجرایی است که باید مغتنم شمرد.

جمالی افزود: در زمان حاضر که درگیر جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان هستیم، جهاد تبیین اهمیت مضاعفی پیدا کرده و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب روی این مهم تاکید دارند.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: این نقش در دولتی که مردمی بودن و عدالت محوری را بر تارک برنامه‌ های خود نشانده، از اهمیت بیشتری برخوردار است و انتظار می رود همه دستگاه‌ها در این خصوص گام های موثری بردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha