۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85200502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل کم آبی روستاهای شهرستان رزن

همدان-ایرنا- فرماندار رزن گفت: مشکل کبود آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان با تخصیص ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار و تا پایان سال جاری حل خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری رزن، "علی اصغر غفاری آثار" اظهار داشت: در راستای جذب حداکثری اعتبارات ملی و سفر رئیس جمهور و حل مشکل آبرسانی به روستاهای یارمچه باغ، گندوز، قراکند، کهریزبغازی، جربانلو، سورتجین، لاله دان مشکلات آب شرب این روستاها با تزریق ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار در کمترین زمان حل و فصل می‌شود.

در راستای جذب حداکثری اعتبارات ملی و سفر رئیس جمهور و حل مشکل آبرسانی به روستاهای یارمچه باغ، گندوز، قراکند، کهریزبغازی، جربانلو، سورتجین، لاله دان مشکلات آب شرب این روستاها با تزریق ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار در کمترین زمان حل و فصل می‌شود.وی افزود: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از این اعتبار به حفر چاه و خط انتقال آب و برق برای روستای گندوز اختصاص یافت زیرا با حفر چاه و اجرای این پروژه، مشکل روستاهای قراکند و مزرعه نیز حل و فصل می شود.

فرماندار شهرستان رزن ادامه داد: همچنین مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به منظور احداث منبع جربانلو و ۱۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای حفر چاه خط انتقال روستای کهریز بغازی در راستای تقویت مجتمع خورونده و تامین آب روستای یارمچه باغ در نظر گرفته شد تا مشکلات این مناطق مرتفع شود.

غفاری آثار یادآور شد: از محل اعتبارات سال گذشته هم خط انتقال و پمپاژ روستای یارمچه باغ در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: اعتبار ۱۰۴ میلیارد ریال نیز برای سایر پروژه های سطح شهرستان رزن در حوزه های آب اختصاص یافت.

به دنبال برخی انتقادهای صورت گرفته از سوی فرماندار و امام جمعه و برخی روستاییان رزن در خصوص وضعیت آب در روستاهای این شهرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با حضور و دیدار با مسئولان و به مسئولان شهرستان قول داد که در اسرع وقت مشکلات مربوط به کمبود آب این مناطق حل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha