کمک به احیای واحدهای راکد استان کرمانشاه از برنامه‌های مهم صندوق کارآفرینی امید است

کرمانشاه- ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه؛ این صندوق را دبیرخانه و بانک عامل تامین مالی احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در استان‌ها معرفی کرد و گفت: از مهمترین برنامه‌های این صندوق با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی، کمک به احیای واحدهای راکد و نیمه فعال استان است.

« محمدطاهر عظیمی‌فشی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا؛ از تشکیل کارگروه های احیای واحدهای نیمه فعال و راکد در استان کرمانشاه با همکاری دستگاه های اجرایی مانند جهاد کشاورزی و صنعت، معدن، تجارت خبر داد و افزود: معاون مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری صندوق کارآفرینی امید را به عنوان دبیرخانه و بانک عامل پروژه های نیمه فعال و راکد در استان ها مسئول شناخته است که منابع آن از محل بند الف تبصره ۱۸ استان ها تامین می شود.

وی تصریح کرد: طبق دستور عمل ها دستگاه های اجرایی مانند جهاد کشاورزی و صنعت، معدن، تجارت ملکف هستند این واحدها را شناسایی و به صندوق کارآفرینی امید معرفی کنند و صندوق برحسب دستور العمل ها اگر اعتبار کمک به احیای آنها زیر سه میلیارد تومان باشد در استان تصمیم گیری کند و اگر بیشتر از این مبلغ باشد با مرکز ( تهران) هماهنگ نماید.

کمک به احیای واحدهای راکد استان کرمانشاه از برنامه‌های مهم صندوق کارآفرینی امید است

به گفته مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه در این سیستم هر استانی تلاش بیشتری برای احیای واحدهای راکد و نیمه فعال انجام دهد، اعتبار بیشتری نیز می تواند برای استان خود کسب کند و یک رقابت بسیار سودمند برای استان ها است.

عظیمی فشی اضافه کرد: به تازگی میزان اعتبار بند الف تبصره ۱۸ دستگاههای اجرایی استان اعلام شده اما هنوز به صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه این اعتبارات ابلاغ و تخصیص نیافته است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشغالزایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha