۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85200525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گنبدکاووس: عملکرد دولت، مقایسه‌ای برای مردم تبیین شود

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار گنبدکاووس بابیان اینکه دولت صادق الوعد سیزدهم با کار و تلاش جهادی و انقلابی خویش اقدامات تحولی و عمرانی قابل توجهی طی ۲ سال گذشته در بخش‌های گوناگون انجام داده است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد دولت را به صورت مقایسه‌ای برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دهرویه روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در گنبدکاووس گفت: بیان صحیح و مقایسه‌ای عملکرد دولت آیت‌الله رییسی، سبب افزایش اعتماد عمومی مردم به خدمتگزاران شان در این دولت مظلوم خواهد شد.

وی افزود: مدیران نه تنها در هفته دولت بلکه باید در هر محفل و جلسه‌ای که با مردم دارند، گزارش اقدامات حوزه فعالیت خود را به دور از بزرگنمایی برای آنها تبیین کنند تا پاسخ به برخی جریان‌های قدرت، ثروت و رسانه باشد که ناجوانمردانه خدمات دولت را نادیده می‌گیرند.

دهرویه بابیان اینکه مردم به دولت سیزدهم اعتماد دارند، اضافه کرد: امروز مدیران باید در راستای راهبرد دولت و استاندار گلستان که همان «عدالت و پیشرفت» است و صرفا در جهت خدمت صادقانه به مردم و رفع مشکلات آنها گام بردارند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین گفت: که مردم در توسعه و پیشرفت نقش اساسی دارند و اطلاع آنها از اقدامات انجام شده توسط خادمانشان در دولت سیزدهم، این نقش‌آفرینی را دوچندان می‌کند.

وی افزود: در ۲ سال اخیر اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف بویژه رفع تنش آبی در گنبدکاووس انجام شده که باید برای مردم تشریح شود.

دهرویه به انتخابات اسفند امسال هم اشاره کرد و افزود: هرچه خدمت به مردم بیشتر و صادقانه‌تر باشد، مشارکت آنها در این عرصه مهم سیاسی بالاتر خواهد رفت ضمن اینکه متولیان برگزاری انتخابات باید با رعایت اصل بی‌طرفی، از آرای مردم به‌عنوان حق الناس صیانت کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، پیشنهاد کرد: امسال یادواره شهدای دولت و کارمند در یکی از محلات کم برخوردار شهر گنبدکاووس باحضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و برپایی میز خدمت برگزار شود.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس هم در این نشست با بیان اینکه دولت آیت‌الله رییسی مورد هجمه و نقد غیرمنصافه قرار دارد، گفت: برای مقابله با این هجمه‌ها، مدیران باید گزارش اقدامات انجام شده را برای مردم تبیین کنند تا ویژگی شاخص این دولت که «زنده کردن امید و اعتماد در مردم» است در بین مردم باقی مانده و تقویت شود.

مهدی استیری بابیان اینکه مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی دولت هستند، افزود: خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم بالاخص مردمان ساکن در مناطق روستایی باید بیش از پیش مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی قرار گیرد.

همچنین در این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی گنبدکاووس هم به بیان برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه هفته دولت پرداختند و مقرر شد جمع‌بندی نهایی آنرا تا پایان هفته جاری به فرمانداری ارسال کنند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha