۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85200587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش اعضای شورا نقش مهمی در رفع مشکلات شهری دارد

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: آموزش اعضای شورای اسلامی نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات شهری دارد و باید در مقاطع مختلف تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا "احمدرضا دالوند "روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه نخستین نشست ملی مشترک مدیران دفاتر امور شهری و شورای استانداری ها و روسای شوراهای اسلامی سراسر کشور بیان کرد: بحث شوراها موضوع بسیار مهم و اساسی است که اهمیت آن برکسی پوشیده نیست به نحوی که ۹ بند قانون اساسی مختص این نهاد است.

وی با بیان اینکه این نهاد نوپا و یکی از چالش های اساسی، بحث آموزش است عنوان کرد: بحث آموزش بسیار مهم است و در مقاطع مختلف باید تداوم داشته باشد چراکه آموزش های مناسب و راهبردی، مشکلات و چالش ها را برطرف می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان همچنین گفت: همدلی و هماهنگی اعضای شوراهای اسلامی، زمینه ساز موفقیت و دستاوردهای چشمگیر است و نا هماهنگی شوراها، مردم و حوزه شهری را دچار آسیب می کند.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: اکنون ۱۲۷ هزار نفر عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که ظرفیت عظیمی است و اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه حل و فصل خواهد شد بنابراین اعضای شوراها وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

" حجت الله احمدی پور" با تاکید بر توجه شوراها برای تدوین برنامه بیان کرد: یکی از وظایف شوراهای اسلامی شهر، تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه است و رضایتمندی شهروندان از مواردی است که در تقویت نشاط و امیدآفرینی نقش مهمی دارد.

وی ادامه داد: ایجاد اماکن تفریحی، احداث بوستان، توجه به مبلمان شهری، بهبود خدمات شهری و مشارکت مردم در مدیریت شهری بخشی از کارهایی است که در رضایتمندی شهروندان موثر می باشد.

احمدی پور به موضوع پایین بودن ارزش افزوده در استان نیز اشاره کرد و گفت: انتظار می رود که ارزش افزوده، به صورت عادلانه بین استان‌ها تقسیم شود و در استانی مانند لرستان که اقتصاد آن مبتنی بر کشاورزی و دامپروری است ارزش افزوده بالا نیست و این باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

در این آیین کتاب "فرصت های سرمایه گذاری در خرم آباد" رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha