مردم مقاوم ایران اسلامی تا آخر در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد

شیراز- ایرنا- رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حاشیه تشییع شهدای شاهچراغ (ع) گفت: مردم مقاوم ایران اسلامی تا آخر در مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

عارف نوروزی، روز چهارشنبه در حاشیه آیین تشییع شهیدان غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری ۲ شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور گسترده مردم در این آیین نشان دهند نهایت انزجار و بیزاری مردم از این اقدامات تروریستی است.

وی ادامه داد: مردم ما با حضور در صحنه نشان دادند که نسبت به چنین حرکت هایی بیزار هستند و در مقابل دشمن تا آخر ایستادگی خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

در این حادثه تا کنون ۲ نفر شهید و هفت نفر(پنج نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

حرم شاهچراغ(ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha