۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85200748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶ منطقه کم برخوردار در کرج شناسایی شد

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85200748
۳۶ منطقه کم برخوردار در کرج شناسایی شد

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج از شناسایی ۳۶ منطقه کم برخوردار برای اجرای طرح های توانمندسازی قرارگاه اجتماعی این شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ،" مهدی آقا براری" روز چهارشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی کرج افزود: مسایل اجتماعی، فرهنگی و خدماتی ساکنان مناطق کم برخوردار این شهرستان بررسی و جهت پیگیری و اتخاذ تدابیر لازم به قرارگاه اجتماعی استان ابلاغ و ارایه می شود.

وی بیان کرد: پاکسازی مخروبه ها و ساختمان های فرسوده و بلاسکونت از حیث ایجاد پاتوق های معتادان متجاهر باید با استمرار گشت ها صورت گیرد و بنای فرهنگی بدون استفاده متعلق به میراث فرهنگی در محله حیدرآباد می تواند با کاربری جدید فرهنگی استفاده قرار شود.

آقابراری با اشاره به اقدامات تسهیل گری و سند توسعه محله در حیدرآباد افزود: ساماندهی املاک و بافت های فرسوده، فاقد سند و خارج از چارچوب با اجرای طرح های نوسازی توسط شهرداری می تواند سازه های شهری خارج از اصول ساخت و ساز را در این مناطق حاشیه نشین سامان ببخشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساخت های فرهنگی در محله حیدرآباد در خصوص تجهیز قراٸت خانه پارک ابن سینا و سرای محله حیدر آباد نیز گفت: از ظرفیت خیرین برای تجهیز این مرکز فرهنگی استفاده شود.

۳۶ منطقه کم برخوردار در کرج شناسایی شد

وی بیان کرد: در جلسه ای مشترک بین فرمانداری، پیمانکاران طرح در شهرداری و امور کتابخانه ها طرح توسعه فعالیت های فرهنگی در این نقاط بررسی و اتخاذ راهکار می شود.

آقابراری همچنین با اشاره به دغدغه فقدان پارکینگ در حیدرآباد نیز گفت: شهرداری این منطقه اعلام آمادگی نموده است که برای متقاضیان احداث پارکینگ در حیدرآباد زمین مناسب اختصاص دهد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار کرج افزود: مصوب احداث پل در حیدرآباد درخواست قرارگاه اجتماعی است و شهرداری در این رابطه بررسی های لازم را انجام دهند چراکه پیش بینی سکوی دپوی نخاله از مصوبات این نشست است.

سکونت یک هزار و ۱۰۰ تبعه افغان در محله عباس آباد محمدشهر کرج

وی یاد آورشد: عباس آباد، آخرین محله محمدشهر با ۱۲ هزار نفر جمعیت است که بالغ بر هزار و ۱۰۰ نفر افاغنه در آن ساکن هستند و بنا بر اظهارات مسوولان شهری ۱۰۰ متر از عباس آباد محمدشهر خارج از بافت است و همین امر موجب شده تا این محله از خدمات رفاهی لازم بی بهره باشد .

آقا براری گفت: درخواست مردم برای رسیدگی به عمران و آسفالت خیابان های محله، ضرورت جدول گذاری، فقدان پیاده رو، فقدان تیر چراغ برق و مشکلات ولتاژ برق، عدم برخورداری از خطوط حمل و نقل عمومی و تاکسی رانی، عدم نظم در ساعت پخت نانوایی ها، انشعابات غیر مجاز آب برق و گاز ، خشک شدن درختان و عدم هرس درختان قدیمی برای پیشگیری از وقوع بحران ها از جمله مشکلات محله عباس آباد محمد شهر کرج به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha