۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 85200885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار و ۵۰۰ نفر در دانشگاه علم و هنر یزد تحصیل می کنند + فیلم

یزد- ایرنا- معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد گفت: افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو از سراسر کشور در این دانشگاه تحصیل می کنند و بیش از ۲۵ درصد دانشجویان ما در دانشگاههای معتبر داخلی و خارجی پذیرفته می شوند.

به گزارش ایرنا ، محسن برزگری روز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاد دانشگاهی و یک دانشگاه کارآفرین و مهارت محور است .

وی ادامه داد: این دانشگاه در نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی متولد شده و لذا در این مسیر نسبت به ایجاد رشته های مهارت محور و ثروت آفرین برای دانشجویان این دانشگاه اقدام شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد گفت: ۵۰۰ مدرس و هیئت علممی نیز بصورت تمام وقت و پاره وقت و همچنین مدعو در این دانشگاه فعالیت دارند و در راستای سند امایش استان و اشتغال محور نسبت به آموزش دانشجویان اقدام می شود .

برزگری افزود: دانشگاه علم و هنر یزد جزو دانشگاههای الف در کشور است و جزو ۹ دانشگاه برتر کشور شناخته شده است همچنین شیوه استاد محوری از مزیت های این دانشگاه است .

وی ادامه داد: مهم ترین رسالت دانشگاه افزایش اشتغال و توانمند سازی و پرورش استعداد ها و خلاقیت هاست و از دانش آموختگان نیز حمایت می شود و با راه اندازی مرکز نوآوری در این حوزه گسترده تر اقدام می کند.

برزگری اظهار داشت: با توجه به زمان انتخاب رشته ، دانش آموزان عزیز می توانند ضمن حضور در این دانشگاه از مشاوره رایگان که در دوازدهمین سال برگزار می شود بهره مند شده و همچنین نسبت به ثبت نام در رشته هایی که شغل آینده آن تامین شده اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و هنر یزد گفت: در راستای کمک به دانشجویان این دانشگاه و طی توافقنامه با بانک رسالت و برای پرداخت شهریه نسبت به پرداخت وام دو درصد قرض الحسنه نیز اقدام و برای دوازدهمین سال است که انتخاب رشته رایگان با حضور مشاوران خبره در این دانشگاه برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و هنر یزد یادآور شد: این دانشگاه در ایام کرونا ۴۰ هزار ساعت آموزش و ساعت مازاد علاوه بر درس داشت که در کشور برتر شد و همت همکاران ما بود که توانستند تدریس مهارت های مازاد داشته باشند.

آفرین اخوان افزود: در این دانشگاه گواهی مهارت نیز به دانشجویان داده می شود همچنین در زمینه دوره های آموزشی نیز هر دانشجو بر اساس تقاضای خود می تواند در این دوره ها شرکت کند.

اخوان اظهار داشت: اشتغال ۹۱ درصد دانش آموختگان کارشناسی ارشد و ۷۸ درصدی کارشناسی و ۷۷ درصد دانش آموختگان کاردانی دانشگاه علم وهنر باعث شد رتبه چهارم در بین دانشگاههای دولتی و غیر دولتی کشور را دانشگاه علم و هنر کسب نماییم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha