نماینده مجلس: ترورهای کور دشمنان موجب منسجم‌تر شدن ملت ایران می‌شود

شیراز-ایرنا-نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت:ترورهای کور دشمنان از حمله حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) قطعا موجب انسجام هر چه بیشتر مردم می‌شود.

جعفر قادری چهارشنبه آیین تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: حضور گسترده مردم در این آیین نشان داد اینگونه تلاش‌ها و اقدامات تروریستی، حرکت‌های مذبوحانه‌ای است که به جایی نمی‌رسد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای مردمی که با شهادت و ایثارگری زندگی کردند این ترورها نمی‌تواند تاثیر گذار باشد و باعث خارج شدن ملت ایران از مسیر آرمان‌هایشان شود، طراحان این ترورهای کور باید فکری برای آینده خود کنند.

قادری افزود: ملت ایران مانند سابق در راه نظام انقلاب پایدارتر و استوارتر حضور خواهند یافت، این حرکت و ترورهای کور باعث انسجام هر چه بیشتر مردم می‌شود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: با وجود گرمای شدید هوا جمعیت قابل توجهی در این آیین حضور یافتند و استقبال خوبی از این ۲شهید صورت گرفت، امیدواریم این رشادت‌ها، موجب منسجم‌تر شدن ملت ایران شود.

به گزارش ایرنا، یک عامل تکفیری عصر روز یکشنبه با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

در این حادثه تا کنون ۲ نفر شهید و هفت نفر(پنج نفر مجروح و ۲ نفر مصدوم) مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

حرم شاهچراغ(ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha