۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱
کد خبر: 85200990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جزئیات انهدام باند گروگانگیری از زبان رئیس پلیس ری

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره ای خبرداد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از شهروندان از اتباع همسایه پانزدهم مرداد به کلانتری ۱۷۰ کهریزک مراجعه کرده و عنوان می کند که همسر و فرزندانش گروگان گرفته شده اند و گروگانگیران از وی درخواست یک میلیارد ریال وجه نقد برای آزادی خانواده کرده است.

وی ادامه داد: موضوع شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان با توجه به حساسیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و آن یگان قرار گرفت و با بررسی های تخصصی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی در بیست و چهارم مرداد مخفیگاه متهمان را در خانه ای در یکی از شهرستان های اطراف شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد که با اخذ دستور قضایی دیروز تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۰ با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی هر چهار متهم را دستگیر می کنند.

وی گفت: تعداد ۱۵ نفر از اتباع کشورهای همسایه که در محل زندانی شده بودند نیز آزاد و به همراه متهمان به کلانتری کهریزک منتقل شدند.

سرهنگ طرهانی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: ۱۵ نفر تاکنون نسبت به متهمان دستگیر شده اعلام شکایت کردند و همچنان تحقیقات در راستای کشف جزئیات بیشتر پرونده ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha