۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85201099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سمن‌ها بازوان قدرتمند و یاریگر دولت هستند

بوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سمن‌ها بازوان قدرتمند و یاریگر دولت در حوزه‌های مختلف هستند.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز چهارشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار کرد: صنایع نفت، گاز و پتروشمی مستقر در استان باید در راستای کمک در بخش‌های فرهنگی و کنترل آسیب‌های اجتماعی از سازمان‌های مردم نهاد در استان حمایت کنند.

وی با اشاره به راه اندازی نخستین تشکل مردم نهاد روستایی استان در روستای سالم آباد شهرستان تنگستان افزود: در یک سال گذشته تعداد ۱۷ روستا با همکاری سازمان‌های مردم نهاد به ثبت تاریخ شفاهی روستا پرداخته و در این زمینه برنامه‌های آموزشی به منظور توانمندسازی زنان و کودکان و همچنین حرفه آموزی، بازی‌های بومی و محلی در روستاها در قالب این طرح اجرا شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همچنین به همت انجمن حمایت از بیماران سرطانی جوانه سبز و با همکاری خیرین، مرکز پیشگیری تشخیص زود هنگام سرطان و بیماری های غیرواگیر در مرکز استان در حال احداث است که با اجرای آن میزان تاب آوری و توانایی سازگاری به همراه حمایت اجتماعی از افراد افزایش خواهد یافت.

وی از تلاش‌های سازمان‌های مردم نهاد استان که در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی به ویژه در بخش ازدواج آسان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثر و جهادی برداشته‌اند قدردانی کرد.

۲۹۷ سازمان مردم نهاد در استان بوشهر در شاخه‌های مختلف فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha