۱۹۱ میلیارد تومان پروژه عمران روستایی مهاباد آماده افتتاح یا کلنگ زنی شده است

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: امسال در مجموع ۲۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد در سطح روستاهای مهاباد آماده افتتاح یا کلنگ زنی شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی هفته دولت در مهاباد افزود: از این میزان ۸۴ میلیارد تومان پروژه های عمرانی در قالب ۲۲ طرح طی هفته دولت در بخش روستایی این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین چهار پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان هم در بخش روستایی طی هفته دولت امسال کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: ۲۰ پروژه شهری با ۴۵ میلیارد تومان هزینه در سطح شهر افتتاح و سه پروژه نیز با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه دولت در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی خدمات شایانی را برای رفاه مردم ارائه داده است، گفت: ۴۰۲ پروژه صنعتی و تولیدی با ۴۰۲ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام بوده که ۱۰۲ میلیارد تومان آن طی هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت را فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و تبیین دستاوردهای نظام می‌دانیم و خدمت‌رسان خانواده عزیزانی هستیم که از جان و مال خود گذشتند و برای این نظام سرمایه‌گذاری کردند.

وی اضافه کرد: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، امسال چندین برنامه فرهنگی در سطح شهرستان اجرا می‌شود و در این زمینه از ظرفیت اصحاب رسانه نیز برای پخش آیین‌های هفته دولت استفاده خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha