۱۱ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در بیرجند آماده افتتاح است

بیرجند - ایرنا - فرماندار بیرجند گفت: ۱۳۰ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی فاضلی‌فرد روز چهارشنبه در سومین نشست شورای اداری شهرستان بیرجند در سال جاری که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد افزود: از این تعداد سه هزار میلیارد ریال پروژه‌هایی است که توسط دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد و هشت هزار میلیارد ریال هم توسط بخش خصوصی آماده افتتاح خواهد بود.

وی گفت: همچنین ۱۹ پروژه در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد که ۱۶ مورد گازرسانی به روستاهای زیر۲۰ خانوار و واحدهای تولیدی است و چهار هزار میلیارد ریال به این پروژه‌ها اختصاص یافته است.

فرماندار بیرجند تاکید کرد: هیچ پروژه ناقصی امسال کلنگ‌زنی یا افتتاح نخواهد شد لذا انتظار است دستگاه‌های اجرایی در معرفی طرح‌ها تمامی ابعاد اعتباری آن را شفاف سازی کنند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی به پایان سال مالی نزدیک می‌شوند افزود: باید هرچه زودتر موافقت نامه‌ها تعیین تکلیف شود تا پروژه‌های شایسته برای مردم اجرایی شود.

فاضلی‌فرد بیان کرد: در همین راستا پروژه‌های دهه فجر اولویت دار است و از اکنون باید در کارگروه‌های تخصصی آماده سازی شود.

وی گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای اعتمادسازی و امیدآفرینی است تا دستاوردهای دولت به خوبی بیان شود زیرا جای جای کشور و استان تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.

فرماندار بیرجند ادامه داد: انتخابات اسفند را در پیش داریم که برای شکوه بیشتر آن باید تلاش کرد زیرا این انتخابات در جهت تقویت و تحکیم جایگاه نظام در عرصه بین المللی تاثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: انتخابات کار سنگین، پرمسئولیت و حساسی است که باید بر مدار قانون رقم بخورد لذا همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند و با استفاده از همه توان و تجهیزات خود همراهی کنند.

فاضلی‌فرد افزود: انتظار است مانند گذشته هماهنگی بین بخش‌ها در راستای راهبردهای چهارگانه انتخابات به کار گرفته شود تا هجمه‌های دشمن برای ضربه زدن به مشارکت سیاسی مردم را بتوان خنثی کرد و مشارکت حداکثری رقم بخورد.

وی اظهار داشت: در شرایط موجود کشور دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تهدیدات و فراخوان‌هایی شرایط را نا آرام جلوه دهد و امنیت حاکم بر جامعه را مخدوش کند که باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

فرماندار بیرجند همچنین گفت: همه مدیران شهرستان موظف و مکلف هستند که مرخصی و ماموریت‌های خود را با فرمانداری هماهنگ کنند.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha