۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85201280
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعقیب و گریز گیتی‌پسند و مس سونگون در لیگ برتر فوتسال

تهران- ایرنا- گیتی‌پسند در هفته سوم لیگ برتر فوتسال برابر پالایش نفت بندرعباس به برتری رسید تا هم‌امتیاز با تیم صدرنشین مس سونگون و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار بگیرد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا، هفته سوم لیگ برتر فوتسال که از دیروز با انجام یک مسابقه آغاز شده بود، عصر امروز با برگزاری ۶ بازی همزمان در شهرهای مختلف به پایان رسید.

در یکی از بازی‌های مهم گیتی‌پسند برابر پالایش نفت بندرعباس با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید و با ۹ امتیاز با توجه به تفاضل گل کمتر از مس سونگون صدرنشین جایگاهش را در رده دوم حفظ کرد.

شهرداری ساوه که در دو هفته اول با دو پیروزی شروع خوبی در این فصل داشت در دربی ساوه برابر تیم سن‌ایچ با حساب ۴ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد تا اولین شکست این تیم ثبت شود.

در پایین جدول هم تیم‌های کراپ الوند، فولاد زرند ایرانیان و پوشاک حافظ ساری مانند مقاومت البرز، دیدار هفته سوم‌شان را واگذار کردند تا با سه باخت متوالی همچنان در حسرت امتیاز در فصل جدید بمانند.

کراپ الوند ۵ بر یک مقابل گهر زمین سیرجان شکست خورد، فولاد زرند ایرانیان مقابل آنا صنعت پاسارگاد قم ۳ بر یک بازنده شد و پوشاک حافظ ساری هم با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل سفیر گفتمان مغلوب شد.

در دیگر دیدار هم آلومینیوم اراک و فرش‌آرا به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha