۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85201300
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۰۶ معتاد متجاهر در کرج جمع آوری شدند

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵
کد خبر: 85201300
۱۰۶ معتاد متجاهر در کرج جمع آوری شدند

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی کرج از جمع‌آوری ۱۰۶ معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز ماده ۱۶ معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "پیمان گودرزی" روز چهارشنبه اظهار کرد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف جمع آوری معتادان متجاهر با حضور فعال کلانتری های شهر کرج اجرا شد.
وی افزود: ماموران در اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی پاتوق تعداد۱۰۶ نفر از معتادین متجاهر شهرستان کرج را شناسایی و با هماهنگی قضائی پس از جمع آوری آن ها را تحویل مراکز بازپروری کمپ ماده۱۶ دادند.
گودرزی مهم ترین هدف اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش احساس آرامش در سطح جامعه و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز عنوان کرد و گفت: تامین امنیت پایدار نیازمند همکاری مردم و سایر سازمان‌ها با مجموعه انتظامی است.

کشف ۱۳۹ گوشی تلفن همراه ظن سرقت در البرز

۱۰۶ معتاد متجاهر در کرج جمع آوری شدند

رییس پلیس آگاهی البرز از کشف ۱۳۹ گوشی تلفن همراه، در اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن همراه مسروقه طی ۴۸ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در اجرای این طرح از ۳۲۳ واحد موبایل فروشی بازدید کرده و برای ۲۱ واحد متخلف ۲۱ اخطاریه پلمب صادرکردند.
وی گفت: در این طرح ۱۳۹ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف شده و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.

وی بیان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان می باشد و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی قادر به فروش خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha