۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۶
کد خبر: 85201327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آناصنعت قم دومین پیروزی خانگی را جشن گرفت+ فیلم

قم- ایرنا- دیدار تیم های آناصنعت پاسارگاد قم و فولاد زرند از چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با دومین پیروزی خانگی آنا صنعت همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ سومین هفته از رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی عصر امروز با برگزاری همزمان ۶ مسابقه انجام شد که در یکی از این دیدارها، آناصنعت پاسارگاد قم در سالن ورزشی دو هزار نفری شهید حیدریان قم رو در روی فولاد زرند قرار گرفت که در پایان سه بر یک صاحب پیروزی شد.

این مسابقه در حالی آغاز شد که شاگردان حسین صبوری در آنا صنعت قم از دو بازی گذشته یک پیروزی و یک شکست داشتند و فولاد زرند در هر دو بازی قبلی خود شکست خورده بود. آنا صنعت قم با لباس مشکی رنگ و فولاد زرند با لباس زرد رنگ در این دیدار حضور یافته بودند.

نیمه اول دیدار با بازی تهاجمی آناصنعت قم آغاز شد و این تیم در پنج دقیقه ابتدایی بازی چند موقعیت گلزنی ایجاد کرد که با ایستادگی دروازه بان فولاد زرند و مهارهای او همراه شد. بر خلاف جریان بازی که بیشتر با حفظ توپ بازیکنان میزبان همراه بود این تیم فولاد زرند بود که در دقیقه ۱۶ توسط پژمان بهاری وند به گل دست یافت.

میزبان در چهار دقیقه پایانی بازی فشار زیادی برای جبران گل عقب افتاده خود بر حریف وارد کرد اما نیمه اول در پایان با حساب یک بر صفر به سود فولاد زرند خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم حملات گسترده تیم آنا صنعت روی دروازه حریف آغاز شد و این تیم موفق به دریافت یک ضربه پنالتی شد که در دقیقه ۲۳ مسعود عباسی پنالتی را برای این تیم به گل تبدیل کرد.

یک دقیقه بعد به دلیل خطای بازیکن میهمان روی هاشم فرج زاده کاپیتان آناصنعت، تیم‌میزبان باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که مجددا مسعود عباسی موفق شد توپ را به گل تبدیل کند.

در دقیقه ۳۵ بازی پنج خطای تیمی فولاد زرند به پایان رسید و این تیم در سه دقیقه پایانی اقدام به پاورپلی کرد. در ۱۵ ثانیه به پایان بازی با توپ ربایی بازیکنان آنا صنعت، مسعود عباسی گل سوم بازی را به ثمر رساند و هتریک کرد.

پیام سهرابی و محمد علی آقایی داوران این دیدار بودند. پس از دومین پنالتی آناصنعت در دو صحنه مشکوک پنالتی در محوطه جریمه فولاد زرند اتفاق افتاد که عدم سوت زدن داور به منظور پنالتی باعث اعتراض نیمکت نشینان آنا صنعت قم شد.

آناصنعت قم هفته چهارم در مشهد میهمان فرش آرای این شهر خواهد بود و فولاد زرند نیز در خانه به مصاف پوشاک حافظ ساری می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha