۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۲۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85201363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سعید دقیقی: شمس آذر با وجود باخت مقابل هوادار فوتبال باکیفیتی ارایه کرد

قزوین-ایرنا- سرمربی تیم فوتبتل شمس آذر قزوین گفت: شمس آذر با وجود باخت مقابل هوادار فوتبال باکیفیتی ارایه کرد و به جز ۱۰ دقیقه ابتدایی در سایر اوقات بازی، مسلط بر زمین بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی چهارشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال شمس آذر- هوادار از هفته دوم لیگ برتر که با پیروزی ۲ بر یک تیم تهرانی همراه بود،افزود: دوست داشتیم امروز نتیجه ای بدست می آمد که منجر به خوشحالی تماشاگران قزوینی می شد که متاسفانه این موضوع رقم نخورد.

دقیقی با بیان اینکه می توانستیم در این بازی به تساوی و در صورت دقت بیشتر حتی به پیروزی برسیم، اضافه کرد: باید از این شکست درس بگیریم و در بازی های آینده آنرا جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: فوتبال امروز روی بدش را به ما نشان داد و ما بدون موقعیت چندان حریف شکست خوردیم.

وی در خصوص وضعیت رحمان جعفری مهاجم گلزن شمس آذر،گفت: جعغری به شرایط ایده آل بازی نرسیده و حتما در بازی های بعدی در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: باید این بازی و شکست را فراموش کنیم و در دیدارهای بعدی با در فاز حمله با مسوولیت تر و در دفاع نیز بهتر و کم ریسک تر عمل کنیم.

دقیقی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص وقت کشی تیم حریف پس از زدن گل دوم و دقایق پایانی،گفت: نوع از فوتبال را دوست ندارم و داور باید وقت تلف شده بیشتری را می گرفت.

سرمربی تیم شمس آذر گفت: امیدواریم امتیازات کسر شده به دلیل شکایت باشگاه سایپا با رایزنی های انجام شده به شمس آذر بازگردد و از این شرایط سخت خارج شویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha