۲ خانم از ارتفاعات آبشار شیرآباد گلستان سقوط کردند

گرگان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: امروز در ۲ حادثه جداگانه، ۲ خانم از ارتفاعات یک آبشار در این استان سقوط کردند که امدادرسانی اولیه توسط امدادگران اعزامی ما به محل، انجام و سپس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان‌ قاسم غریب‌آبادی در این خصوص عصر چهارشنبه اظهار کرد: این ۲ حادثه سقوط، در خان‌ببین و آبشار شیرآباد این شهر رخ داد.

وی بیان کرد: در حادثه اول، نیروهای اورژانس ۱۱۵ درخواست نیروی امداگر با اعلام به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (EOC) کردند که ۲ امدادگر در قالب یک تیم از پایگاه امداد و نجات دلند با یک دستگاه خودرو ست‌نجات به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه خانم ۴۲ ساله به دلیل ترومای پای چپ پس از انجام اقدامات اولیه به پایین دست انتقال و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان‌ گفت: حادثه دوم هم مانند حادثه اول مربوط به سقوط یک خانم از همان آبشار بود که حدود ۲ ساعت بعد از حادثه نخست رخ داد.

غریب‌آبادی افزود: همکاران ما در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان پس از دریافت گزارش این حادثه از سوی اورژانس ۱۱۵، بار دیگر همان تیم امداد و نجات اول را برای امدادرسانی به منطقه فرا خواندند.

وی اضافه کرد: در این حادثه خانم ۲۴ ساله به دلیل ترومای پای راست پس از انجام اقدامات اولیه به پایین دست انتقال و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha