۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85201389
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاصی ایرنا؛

وحدت ایران اسلامی در قاب تصویر

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶
کد خبر: 85201389
وحدت ایران اسلامی در قاب تصویر

تهران- ایرنا- اقدام ارزشمند قهرمانان کشتی آزاد جوانان در کشور اردن به نماد زیبایِ وحدت ایران اسلامی پیش چشم جهانیان تبدیل شد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، تیم کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در شهر امان پایتخت اردن به سر می‌برد.

در ترکیب این تیم نخبگان و قهرمانان کشتی از استان‌های مختلف مانند کردستان، کرمان، تهران و مازندران حضور دارند.

وحدت ایران اسلامی در قاب تصویر

گلچین قهرمانان از نقاط مختلف کشور نه تنها نشان از توجه ویژه مسئولان به تمام ظرفیت‌های کشور در بخش ورزش دارد، بلکه اقدام ارزشمند آنها در اردن به تابلوی زیبای وحدت پیش چشم جهانیان تبدیل شده است.

عکس نماز خواندن قهرمانان جوان ایران یکی از مهم‌ترین سوژه‌های خبری روز مسابقات بود.

وحدت ایران اسلامی در قاب تصویر

در صف نمازگزاران جوان، محمد مبین عظیمی دلاور کردستانی و اهل سنت ایران در صف نخست و دیگر قهرمانان در کنار او حضور دارند. این اتحاد در حالی است که معاندین نظام در این سال‌ها همواره بر طبل اختلاف مذهبی در ایران کوبیده و حتی به دنبال آن بوده‌اند تا کردستان را به محلی برای منازعات تبدیل کنند.

صفوف وحدت‌بخش قهرمانان در گام نخست خط بطلانی بر اختلافات مذهبی در ایران است و در ادامه می‌تواند به عنوان تابلوی زیبای وحدت برای پایان بخشیدن به ادعای اختلافات در جهان اسلام مورد استفاده قرار گیرد.

عظیمی در وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان در اردن، مدال طلا را به گردن آویخت. تیم جوانان ایران نیز در این مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha