فیلم | ۲ گل بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران

کرمان - ایرنا - بازی تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور در حالی با نتیجه تساوی خاتمه یافت که سهم هر تیم از این بازی فقط یک گُل بود.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم مس رفسنجان و نساجی مازندران از ساعت ۲۰ شبانگاه چهارشنبه در ورزشگاه شهدای مس آغاز شد و این مهمان بود که در دقایق آغازین توانست بازی بهتری ارایه کند و به گل برسد.

محمدرضا آزادی بازیکن نساجی مازندران در دقیقه ۳۴ این مسابقه توانست با یک ضربه سَر حامد لک را مغلوب کند و این بازیکن گل نخست بازی را وارد دروازه مس رفسنجان کرد.

اما در ادامه، مس رفسنجان خیلی زود در شرایط بازی قرار گرفت و در دقیقه ۴۸ بازی موفق شد که با ضربه سرکش حسن جعفری تک گل خورده را جبران کند تا بازی با نتیجه یک بر یک دنبال شود.

نیمه دوم بازی مس رفسنجان و نساجی مازندران، بیشتر با فشار حملات میزبان همراه بود اما این حملات راه به جایی نبرد تا این رقابت با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

در شرایطی که تیم مس رفسنجان پس از ۹۵ روز در رفسنجان میزبان مسابقات لیگ برتر بود حدود سه هزار نفر هوادار به ورزشگاه آمدند. بیشتر هواداران رفسنجانی پیش از آغاز بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به پیروزی تیم شهر خود خوشبین بودند.

این بازی از شبکه تلویزیونی استانی کرمان پخش مستقیم داشت.

بازی تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و نساجی مازندران با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت تا هر ۲ تیم با ۲ امتیاز به کار خود در لیگ برتر کشور ادامه دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha