۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۴۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85201508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی سپاهان:

خیلی به حضور هواداران نیاز داشتیم

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۶:۴۷
کد خبر: 85201508
خیلی به حضور هواداران نیاز داشتیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خیلی به حضور و حمایت هواداران در این بازی مقابل تیم پر مهره ذوب آهن نیاز داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس چهارشنبه شب پس از برد تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت:برای تیم ذوب آهن ناراحتم و خوشحالی همیشگی را از برد در این بازی ندارم.

وی ادامه داد: بازی‌ مقابل ذوب آهن ساده نبود اما بازیکنان ما بازی با کیفیتی از خود ارائه دادند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: برای حفظ جواد حسین نژاد بازیکن جوان تیمم خوشحالم که بازی باکیفیتی از خودش نشان داد.
وی با بیان اینکه برای تیم ذوب آهن و سرمربی این تیم آرزوی موفقیت می کنم ابراز امیدواری کرد که این تیم فصل خوبی را پیش رو داشته باشد.
مورایس با بیان اینکه خیلی حیف شد که بازی ساعت ۲۱ برگزار شد خاطرنشان کرد: تماشاگران بیشتری می توانستند از این بازی دیدن کنند اما با توجه به اینکه فردا روز کاری هفته است و بازی در این ساعت برگزار شد امکان حضور نداشتند.
وی بیان کرد: تیم ما در این بازی در برابر ذوب آهن اصفهان ساماندهی دفاعی و تدافعی خوبی داشت و مدافعان سپاهان کار خارق العاده ای انجام دادند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اتفاقات را در بازی باید قبول کنیم و بهتر است که به همه چیز مثبت نگاه کنیم.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن و سپاهان از هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، شامگاه چهارشنبه ( ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ) در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار و با برتری دو بر صفر سپاهان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha