راهبرد مقاومت آزادگان کارآمدترین  راهکار در مقابله با جنگ ترکیبی نظام سلطه است

نوشهر- ایرنا- فرماندار چالوس گفت : معرفی راهبرد مقاومت آزادگان این الگوها و اسوه های گنجینه دفاع مقدس بهترین و کارآمدترین راهکار مقابله با توطئه ها و جنگ ترکیبی نظام سلطه علیه ملت ایران در شرایط کنونی است.

علی قاسمی روز پنجشنبه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزادگان با مقاومت شان زیباترین تابلوی عشق و ایثار و مقاومت را در تاریخ درخشان دفاع مقدس ترسیم کردند که ضروری است این الگوها بیش از پیش به نسل جدید معرفی شوند.

وی اظهارداشت : آنان با صبر و مقاومت حماسی شان، نقش نوینی بر لوح تاریخ انقلاب اسلامی به جا گذاشتند که خاطرات مقاومت تک تک آنان باید هنرمندانه
با تدوین کتابت و فیلم به نسل کنونی و جوان انقلاب اسلامی شناسانده شوند.

چالوس ۹۱ آزاده و ۴۱۸ شهید دفاع مقدس دارد

فرماندار شهرستان چالوس با بیان این که این شهرستان در دفاع مقدس ۹۱ آزاده و ۴۱۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است ، خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس و غرور آفرین از کیان این سرزمین به تاریخ و جهان درس دلدادگی و ایستادگی آموختند.

امروز راهبرد مقاومت آزادگان بهترین راهکار مقابله با هجمه‌های دشمنان است

وی تصریح کرد : نهادینه شدن فرهنگ مقاومت آزادگان در جامعه به ویژه در نظام پایه آموزشی کشور اجتناب ناپذیر بوده چرا که امروز این افتخار شیرین و بالنده و نقش استوار آنان برهمگان باعث عظمت و سربلندی ملت ماست.

خورشید دفاع مقدس غروب ندارد/ ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مقاومت آزادگان در جامعه

قاسمی با اشاره به این که خورشید حماسه دفاع مقدس هرگز غروب نمی کند، بیان کرد : بر همگان به خصوص نهادهای فرهنگی و رسانه های گروهی فرض است که دستاوردهای این حماسه شگرف بیش از پیش به نسل امروز معرفی بشود.

امروز راهبرد مقاومت آزادگان بهترین راهکار مقابله با هجمه‌های دشمنان است
۲۶ مردادماه در تقویم جمهوری اسلامی با عنوان روز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نامگذاری شد.

شمار آزادگان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس استان مازندران ۲ هزار و ۳۴۵ نفر است که حدود ۶ درصد از مجموع ۴۲ هزار آزاده کشور را شامل می‌شود. از این تعداد یکهزار و ۵۷۰ نفر جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعم از کادر و وظیفه و بقیه از نیروهای سپاهی و بسیجی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha