۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85201660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: ایستادگی در برابر تجاوز ارتش صهیونیست را به مقاومت جنین تبریک می‌گوییم

تهران- ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، موفقیت رزمندگان مقاومت در شهر جنین در دفع تجاوز ارتش صهیونیستی به این شهر را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری الجزیره روز پنج شنبه نوشت: سخنگوی حماس در واکنش به هجوم تجاوزکارانه امروز نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری گفت که ما به نیروهای شجاع مقاومت در جنین که این گونه در مقابل حملات ارتش رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند، تبریک می گوییم.

حازم قاسم افزود: شهر جنین تا ابد کانون مقاومت و قلعه بلند مجاهدان در راه فلسطین باقی خواهد ماند و هیچ جنایت رژیم صهیونیستی نمی تواند آن را به زانو درآورد.

وی افزود: خون جوانان فلسطینی که روی زمین ریخته می شود به تقویت روزافزون انتقاضه و قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی خواهد انجامید.

در همین حال گردان های قدس (سرایا القدس) نیز اعلام کرد که نیروی مقاومت در جنین در جریان تجاوز اخیر ارتش رژیم صهیونیستی موفق شد ضربات شدیدی به آنها وارد کند.

این نیروی مقاومت در کرانه باختری بار دیگر بر آمادگی بالا و همیشگی خود برای ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه شهر جنین و اردوگاه آن تاکید کرد.

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان هجوم به جنین اذعان کرد.

خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از ارتش اسرائیل نوشت: هدف از حمله امروز به جنین، گروه جهاد اسلامی بود که مسوول مجموعه ای از حملات مسلحانه اخیر در سرزمین های اشغالی است.

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: در جریان این حمله، یکی از فلسطینی ها به سمت نیروهای ما شلیک کرد که با شلیک متقابل کشته شد و یکی از نظامیان ما نیز در اثر اصابت گلوله دچار جراحت سطحی شد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز پنج شنبه برای چندمین بار طی هفته های اخیر به شهر جنین حمله ور شد اما جوانان نیروی مقاومت به مقابله با این تجاوز پرداختند.

در درگیری های ناشی از هجوم، یک جوان فلسطینی ۳۲ ساله به نام مصطفی الکستونی از فرماندهان گردان شهداء الاقصی به شهادت رسید. و یک کارمند زن نیز مورد اصابت مستقیم گلوله سربازان اسرائیلی قرار گرفت و بشدت مجروح شد.

برخی منابع همچنین از بازداشت چند جوان فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر قدس و ناپدید شدن چند جوان دیگر خبر می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha